Skravletråd

Da er det hjem igjen i ettermiddag.
For en gangs skyld har kostholdet gått veldig bra mens jeg har vært på tur [emoji4]
Ble riktignok ingen trening i går, men kom meg opp i 14.000 skritt siden jeg fant noe jeg fløy rundt på pokemon raid med i 1,5 timer.

Da er det hjem igjen i ettermiddag.
For en gangs skyld har kostholdet gått veldig bra mens jeg har vært på tur [emoji4]
Ble riktignok ingen trening i går, men kom meg opp i 14.000 skritt siden jeg fant noe jeg fløy rundt på pokemon raid med i 1,5 timer.

Så deilig når det går bra[emoji2]

Går nok uansett bedre enn her[emoji20][emoji26]
Vært sååå flink denne uka......+1,3 kg![emoji849]
Må endre treningsform tror jeg...mindre styrke og mer fokus på kondis, svette og brenne kalorier[emoji28]

Hm høres ut som du trenger å endre på noe ja.
Jeg hadde veldig nytte av stort fokus på bevegelse, antall skritt, kondis og mye svette når jeg gikk ned i fjor. Så tok jeg heller mer styrke og oppstramming når kiloene var borte.
Masse lykke til!!!!

Hm høres ut som du trenger å endre på noe ja.
Jeg hadde veldig nytte av stort fokus på bevegelse, antall skritt, kondis og mye svette når jeg gikk ned i fjor. Så tok jeg heller mer styrke og oppstramming når kiloene var borte.
Masse lykke til!!!!

Takk for det[emoji1] svettet skikkelig med kondistrening idag samt gått lang tur med familien[emoji2]

Går nok uansett bedre enn her[emoji20][emoji26]
Vært sååå flink denne uka......+1,3 kg![emoji849]
Må endre treningsform tror jeg...mindre styrke og mer fokus på kondis, svette og brenne kalorier[emoji28]
Uff da.
Hvordan er kostholdet ditt, altså, når du sier sund kosthold, hva mener du?

Dersom du får i deg en 50/50 fordeling mellom karbohydrater og fett kombinert med for lite proteiner kan det føre til mindre nedgang eller oppgang.

For min kropp er også kondisjon med effektivt enn styrke, var vel også det du trente mer av den uken du gikk ned dersom jeg ikke husker helt feil

Uff da.
Hvordan er kostholdet ditt, altså, når du sier sund kosthold, hva mener du?

Dersom du får i deg en 50/50 fordeling mellom karbohydrater og fett kombinert med for lite proteiner kan det føre til mindre nedgang eller oppgang.

For min kropp er også kondisjon med effektivt enn styrke, var vel også det du trente mer av den uken du gikk ned dersom jeg ikke husker helt feil

Jeg driver jo ikke med lavkarbo eller andre dietter, men holder meg til mat jeg har hatt suksess med tidligere[emoji2]
Knekkebrød med magert pålegg, mye frukt og grønnsaker, mindre porsjoner middag, kun yoghurt til kveldsmat osv..[emoji4] drikker kun vann og Pepsi uten sukker..
Ser på kroppen at den har mer definerte muskler, magen er nesten flat, armene «disser» ikke så mye lenger.....men lettere blir jeg ikke[emoji23]
Ja, jeg må ha mer fokus på kondisjon! Selv om jeg digger styrketrening.... Prøve på det den kommende uka og se om det har effekt[emoji2]

Jeg driver jo ikke med lavkarbo eller andre dietter, men holder meg til mat jeg har hatt suksess med tidligere[emoji2]
Knekkebrød med magert pålegg, mye frukt og grønnsaker, mindre porsjoner middag, kun yoghurt til kveldsmat osv..[emoji4] drikker kun vann og Pepsi uten sukker..
Ser på kroppen at den har mer definerte muskler, magen er nesten flat, armene «disser» ikke så mye lenger.....men lettere blir jeg ikke[emoji23]
Ja, jeg må ha mer fokus på kondisjon! Selv om jeg digger styrketrening.... Prøve på det den kommende uka og se om det har effekt[emoji2]
Sier ikke du skal drive på med lavkarbo, men det kan være fornuftig å se på sammensetningen like vel.

Syns nesten det høres ut som om du får muskler jeg :rolleyes:

Sier ikke du skal drive på med lavkarbo, men det kan være fornuftig å se på sammensetningen like vel.

Syns nesten det høres ut som om du får muskler jeg :rolleyes:

Ja jeg burde vel sette meg mer inn i hva jeg spiser[emoji4]
Håpet liksom muskeltrening skulle få opp forbrenningen litt, men ser ikke sånn ut[emoji12]

Hei folkens, hvordan går dere med dere?

Jeg føler det går trått denne uken, men det kan ha noe med at motivasjonen fremdeles er på bunn.
Egentlig litt teit når jeg er så nære..

Uansett, blir ikke veiing på fredag denne uken, men vil ta den i morgen.
Lurer på om jeg for sikkerhetsskyld skal kjøre litt hardt på trening i kveld :P

Har forresten funnet ut hva som var galt med treningsappen min, hadde klart å sette telefonen i batterispare modus slik at blant annet GPS'en gikk i dvale når skjermen ikke var aktiv.

Back
Topp