Selvfølgelig er det hyggeligeEr vel hyggelig ment men var kanskje ikke det du «trengte» nå????
Satte esken på fellesbenken på jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvfølgelig er det hyggeligeEr vel hyggelig ment men var kanskje ikke det du «trengte» nå????
Ikke så galt i natt da, i natt fikk jeg rett over 6 timer.
I går fikk jeg under 5
Skal man begynne å føle seg motarbeidet når en av de få samarbeidspartnere du faktisk har lov å motta gave fra begynner å sende deg sjokolade i posten [emoji14]
Selvfølgelig er det hyggelige
[emoji23][emoji23][emoji23] typiskSkal man begynne å føle seg motarbeidet når en av de få samarbeidspartnere du faktisk har lov å motta gave fra begynner å sende deg sjokolade i posten [emoji14]
Og akkurat det ble vel kollegaene glade for vil jeg tro [emoji4]Selvfølgelig er det hyggelige
Gleder meg til kino med cloetta sjokolade uten sukker og cola zero [emoji16] ikke hvert på kino på 6 år så må ha noe godt vedsiden av filmen [emoji23]
Hohi, snill da[emoji12]
Smart - dobbelt smart![]()
Og akkurat det ble vel kollegaene glade for vil jeg tro [emoji4]
Kingsman the Golden circle, hadde aldri hørt om den før, men eneste ok filmen som gikk i nærmeste fremtid [emoji23]Vel fortjent kinotur![emoji1] hva skal du se og med hvem?
Det er imponerende da! [emoji4]Har ikke blitt noe trening i dag, men har likevel klart å komme over 20.000 skritt [emoji4]
Koselig det da [emoji4]Er ikke alle på jobben som er på prosjekter som gi gaver (eller reising), har liksom blitt en tradisjon at når noen får noe som kan deles settes det på fellesbenken (dog, er heller ingen som reagerer dersom man velger å ta med hjem)![]()
Har ikke blitt noe trening i dag, men har likevel klart å komme over 20.000 skritt [emoji4]
Har ikke blitt noe trening i dag, men har likevel klart å komme over 20.000 skritt [emoji4]
Kingsman the Golden circle, hadde aldri hørt om den før, men eneste ok filmen som gikk i nærmeste fremtid [emoji23]
Med ei jente på 14, hun trenger å komme seg litt mer ut samt sliter litt på skolen så om hun gikk på skolen mandag og tirsdag så var premien kinotur [emoji4]
Vi koste oss veldig mye alene i kinosalen [emoji16]
Veiing i dag siden jeg ikke har mulighet på fredag.
-0,4 kg
Veiing i dag siden jeg ikke har mulighet på fredag.
-0,4 kg