Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vurderte trening i dag siden jeg ikke vil ha tid til det før søndag igjen, men er totalt utslitt etter bare 4 timer med søvn i natt og mye å gjøre på jobb i dag så det ble ikke noe av detSlo til med 1,5 time styrke og cardiotrening idag[emoji1] deilig!!
Ja nå begynner den heldigvis å oppføre seg normalt igjen [emoji4]Går nok fort over[emoji4]
Så bra! [emoji4]Slo til med 1,5 time styrke og cardiotrening idag[emoji1] deilig!!
Det er kjedelig [emoji853]Det ble en liten tur i kveld likevel.
Hvor langt, ingen verdens ide..
Teite appen gidder ikke lenger å telle antall kilometer lenger.
Nettopp, så nå skal jeg holde meg unna en stund ihvertfall for orker ikke å ha det sånn [emoji54] magen må da ha fordøyet maten bedre før?
Det ble en liten tur i kveld likevel.
Vil tro det jeg også, kan da umulig ha gått sånn hele tiden før [emoji54]Du reagerer nok i magen nå fordi den type «mat» er uvant for den for tiden.
Vurderte trening i dag siden jeg ikke vil ha tid til det før søndag igjen, men er totalt utslitt etter bare 4 timer med søvn i natt og mye å gjøre på jobb i dag så det ble ikke noe av det![]()
Det ble en liten tur i kveld likevel.
Har tidvis innsovningsproblemer og er i en dårlig periode.Det skjønner jeg veldig godt![emoji20] hvorfor så lite søvn??
Har tidvis innsovningsproblemer og er i en dårlig periode.
Det kombinert med opp kl 5 gir lite søvn
Har tidvis innsovningsproblemer og er i en dårlig periode.
Det kombinert med opp kl 5 gir lite søvn
Skjønner....så frustrerende![emoji20]
Ikke så galt i natt da, i natt fikk jeg rett over 6 timer.Ikke moro det![]()
Ikke så galt i natt da, i natt fikk jeg rett over 6 timer.
I går fikk jeg under 5

Skal man begynne å føle seg motarbeidet når en av de få samarbeidspartnere du faktisk har lov å motta gave fra begynner å sende deg sjokolade i posten [emoji14]