Skravletråd

Er vel hyggelig ment men var kanskje ikke det du «trengte» nå????
Selvfølgelig er det hyggelige
Satte esken på fellesbenken på jobb

Gleder meg til kino med cloetta sjokolade uten sukker og cola zero [emoji16] ikke hvert på kino på 6 år så må ha noe godt vedsiden av filmen [emoji23]

Vel fortjent kinotur![emoji1] hva skal du se og med hvem?
Kingsman the Golden circle, hadde aldri hørt om den før, men eneste ok filmen som gikk i nærmeste fremtid [emoji23]

Med ei jente på 14, hun trenger å komme seg litt mer ut samt sliter litt på skolen så om hun gikk på skolen mandag og tirsdag så var premien kinotur [emoji4]

Vi koste oss veldig mye alene i kinosalen [emoji16]

Er ikke alle på jobben som er på prosjekter som gi gaver (eller reising), har liksom blitt en tradisjon at når noen får noe som kan deles settes det på fellesbenken (dog, er heller ingen som reagerer dersom man velger å ta med hjem) :)
Koselig det da [emoji4]

Her vant apoteket kinobilletter, eller sjefen fikk de, vi får middag til maks 500kr pr pers for god jobb.
Jeg får begge deler siden jeg tok kinobillettene til mannen [emoji23][emoji23][emoji23]

Kingsman the Golden circle, hadde aldri hørt om den før, men eneste ok filmen som gikk i nærmeste fremtid [emoji23]

Med ei jente på 14, hun trenger å komme seg litt mer ut samt sliter litt på skolen så om hun gikk på skolen mandag og tirsdag så var premien kinotur [emoji4]

Vi koste oss veldig mye alene i kinosalen [emoji16]

For en flott belønning[emoji1] snill du er som hjelper de som sliter litt[emoji173]️

0.0 kg idag, får vel være fornøyd med det etter - 2 kg forrige uke samt bursdag på søndag [emoji87]

Back
Topp