Skravletråd

Flink du er da[emoji1]
Ønsker meg mølle selv..
Tusen takk! :) Var lenge i tenkeboksen om jeg skulle kjøpe mølle, i frykt for at den bare ble stående til pynt...:p Men så fant jeg en på FINN og bestemte meg at NÅ, NÅ skal jeg kjøpe en mølle som jeg har ønska meg lenge og sette i gang! Har klart å opprettholde målet, enn så lenge.. :)

Velkommen tilbake! Høres ut som du er godt i gang med treningen :hilarious: Hva slags konkurranse skal du delta i?

Takk:)

Bare enkel trening for å bygge opp igjen musklene i rygg og hofte. Trener normalt CrossFit og løper.

Skal delta på the toughest Holmenkollen, og en del flere neste år.

Tusen takk! :) Var lenge i tenkeboksen om jeg skulle kjøpe mølle, i frykt for at den bare ble stående til pynt...:p Men så fant jeg en på FINN og bestemte meg at NÅ, NÅ skal jeg kjøpe en mølle som jeg har ønska meg lenge og sette i gang! Har klart å opprettholde målet, enn så lenge.. :)

Det er jo kjempe bra![emoji1] har kjøpt et multiapparat jeg da...bruker det nesten hver dag[emoji4] men det blir jo kun styrke..

Det er jo kjempe bra![emoji1] har kjøpt et multiapparat jeg da...bruker det nesten hver dag[emoji4] men det blir jo kun styrke..
Høres bra ut! :) jeg trener ikke så mye styrke, enda. Tar en ting av gangen :) Planen er å starte med styrke også etterhvert :)

Ble ikke så mye trening i ferien som jeg hadde håpet på, så blir en skikkelig tur i kveld :)

Hiver meg på igjen her. Ingen endring siden sist, men 6 cm på etter all inclusive ;) satser på det er mye vann og luft for vekta viser nesten det samme. Målet er på sikt å gå ned de 25 g jeg har ekstra etter første (og andre) svangerskap, og å holde vekta dersom jeg blir gravid før jeg når målet mitt, i samarbeid med ernæringsfysiolog.

Back
Topp