Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så mye nedgang du har hatt de siste ukene og så truer du med å gi opp av usle +0,3 kg når tanta er på besøk???Ukens vekt sier +0,3 kg.....[emoji15] har hatt besøk av tanta denne uka så håper virkelig det bare er derfor![emoji31] ellers gir jeg opp..
Så mye nedgang du har hatt de siste ukene og så truer du med å gi opp av usle +0,3 kg når tanta er på besøk???
Det er da på helt feil grunnlag..
Begynner virkelig å grue meg til jeg kommer hjem nå...
Har ikke vært flink overhode denne uken med ferie
Ukens vekt sier +0,3 kg.....[emoji15] har hatt besøk av tanta denne uka så håper virkelig det bare er derfor![emoji31] ellers gir jeg opp..
Begynner virkelig å grue meg til jeg kommer hjem nå...
Har ikke vært flink overhode denne uken med ferie
Ikke lov å gi opp nå
Hytte sommer nå - prøver å være flink men litt is og litt vin "må" jeg ha
Derimot har jeg fått bra til å løpe/gå/sykle og svømme.
Litt kos hører sommeren til, vanskelig å la væreHytte sommer nå - prøver å være flink men litt is og litt vin "må" jeg ha
Derimot har jeg fått bra til å løpe/gå/sykle og svømme.
Velkommen tilbake! Høres ut som du er godt i gang med treningenHopper inni igjen her etter at jeg valgte å hoppe ut noen måneder. Har hatt ett travelt halvår med eksamener, jobb og skader på isjiasnerva som jeg fortsatt sliter med.
Men har funnet ut hva som trigger det, så løping er foreløpig uaktuelt. Går raske turer i stedet.
Har trent hver dag de siste 7 dagene, og skal trene styrke i kveld. Skal ned i vekt og stramme skikkelig opp. Trener til konkurranse i september.
Hva slags konkurranse skal du delta i?Dagens økt over! Ble en halvtime på møllaPrøver å få til det flere ganger i uka, da jeg syns denne formen for trening er motiverende
Syns det er enklere å presse meg når jeg feks ser at "1 min igjen, så har jeg jogget så og så lenge...". Jogger jeg ute har jeg mye enklere for å gi opp
Men fornøyd med dagens innsats etter en helg med litt for mye søtt....
![]()
Jeg henger sånn halvveis med i bakgrunnen...er egentlig i feriemodus men prøver å være flink.
Hopper inni igjen her etter at jeg valgte å hoppe ut noen måneder. Har hatt ett travelt halvår med eksamener, jobb og skader på isjiasnerva som jeg fortsatt sliter med.
Men har funnet ut hva som trigger det, så løping er foreløpig uaktuelt. Går raske turer i stedet.
Har trent hver dag de siste 7 dagene, og skal trene styrke i kveld. Skal ned i vekt og stramme skikkelig opp. Trener til konkurranse i september.