Er spent på deg
Går på vekta nå![emoji85] oppdatering om 5 minutter[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er spent på deg
Du løper fra meg.Jaaa!! -0,4 kg denne uka!![emoji1][emoji1] 5,6 kg igjen...
Du løper fra meg.
6,8 kg igjen her...
Snart ferie her også.Løper fra deg var vel å overdrive![emoji23]
Jeg må skikkelig skjerpe meg skal jeg fortsette nedgang....er så mye fristelser nå på sommeren![emoji31]
Snart ferie her også.
Er spent på hvordan det går
Jeg har sett meg ut en treningsrunde jeg kan løpe mens jeg er på ferie [emoji14]Her blir det time-out i ferien[emoji2]
Sitter ikke på Mallorca og spiser gulrøtter altså[emoji23] men litt forsiktig skal jeg være...
Jeg har sett meg ut en treningsrunde jeg kan løpe mens jeg er på ferie [emoji14]
Google maps er en fin ting
Hadde ikke klart meg over en uke uten trening.Hehe, kjekt å være forberedt[emoji12]
Hadde ikke klart meg over en uke uten trening.
Da hadde jeg gått på veggen
Jaaa!! -0,4 kg denne uka!![emoji1][emoji1] 5,6 kg igjen...
Jeg har sett meg ut en treningsrunde jeg kan løpe mens jeg er på ferie [emoji14]
Google maps er en fin ting
Her blir det time-out i ferien[emoji2]
Sitter ikke på Mallorca og spiser gulrøtter altså[emoji23] men litt forsiktig skal jeg være...
Ikke så ille som jeg fryktet, "bare" +0,3 kg
Jeg begynte like før ferien i fjor.Er så deilig å trene på feriedet var nettopp på ferie i fjor jeg startet denne prosessen - ikke så fokus på inntak da selvsagt men begynte gå mye.
Jeg begynte like før ferien i fjor.
Passet på å gå mye som i seg selv ikke var noe problem å få til
Lett å velge ganske sunt på sydenferie - mye godt i frukt og grønt og varmt så sjokolade etc ikke frister særlig.
Vekt i dag: 63,2 kg
Start 23.06.16: 84,5 kg
Så er fornøyd og stolt
Tror jeg har greidd finne en ok balanse for å holde vekten nå - det lille jeg gikk opp i mai er vekk igjen![]()
Så utrolig bra![emoji1] dette kan du være stolt av!