Skravletråd

Ja, nå kjente jeg litt på hvor deilig det er med " store" unger. Stoler ikke helt på snuppa ennå, men ho vil gjøre mer ting alene. For eks gå hjem fra butikken. Det er 200 m, og mellom blokkene. Vært veldig flink de gangene ho har fått lov.
De hadde mobil, så de kunne ringe hvis det var noe. Men vi har drilla de i hva de skal gjøre om det blir brann eller noe annet skjer.

30 min tenker jeg går bra, og vi passerte huset hvert 15 min.
Det går nok veldig bra.

Begynner å la snuppa være alene i maks 5 min når jeg er nede og vasker klær, nesten umulig å ha med begge to.
Og når hun alene greier det fint klarer nok dine to 30 min [emoji4]

Tør ikke å drømme engang om å gå ut med barna hjemme for kan hende vi ikke er ferdige så det skjer ikke før om mange år [emoji52]

Det går nok veldig bra.

Begynner å la snuppa være alene i maks 5 min når jeg er nede og vasker klær, nesten umulig å ha med begge to.
Og når hun alene greier det fint klarer nok dine to 30 min [emoji4]

Tør ikke å drømme engang om å gå ut med barna hjemme for kan hende vi ikke er ferdige så det skjer ikke før om mange år [emoji52]

Ja, de er vant til at vi er i kjelleren med vasking så det går bra. De hadde ikke rørt seg en gang i sofaen:P

Haha, jeg er så ferdig med barn så gleder meg til de klarer enda litt til alene.

Så enig. Det har jo fungert veldig bra denne gangen og så tenker jeg også at overgangen fra et ønske om ned i vekt til etterhvert å holde ny vekt ikke blir så stor.

Tar en det gradvis i stedet for de diettene som lover stor nedgang på veldig kort tid. Blir en livsstilsendring.

Da er jeg svett og sliten og fornøyd etter 60 min cardio/styrke. MYE bedre form i dag enn forrige mandag så viruset har nok sluppet helt nå :angel8

Ja, de er vant til at vi er i kjelleren med vasking så det går bra. De hadde ikke rørt seg en gang i sofaen:P

Haha, jeg er så ferdig med barn så gleder meg til de klarer enda litt til alene.
Så herlig! Kan vel forvente det om 10 år [emoji13]

Ble godt over 22.000 skritt i dag. Og er straks på 250.000 skritt hittil i januar (til og med uten å ha registrert skritt første januar), så målet nåes nok fint.

Ble godt over 22.000 skritt i dag. Og er straks på 250.000 skritt hittil i januar (til og med uten å ha registrert skritt første januar), så målet nåes nok fint.
Overraskende nok er jeg over 200.000 så tror målet her også blir nådd [emoji16]

Har vært ute å løpt 4 km sammen med mannen. Han er den milslukeren, så han pusher meg. Vi har ikke noen til å sitte barnevakt, så ungene satt foran barnetv. Det er det lengste vi kan la de være alene, eller hadde vi løpt lenger.

God tur det da:)

Lite skritt på klokka mi i dag, men vi har vært i svømmehallen, og badet i nesten 2 timer. Så ble jo noen skritt der frem og tilbake mellom de forskjellige bassengene.

Og jeg har vært i aktivitet, så absolutt ikke sittet i ro i dag selv om klokka sier noe annet [emoji23]

Svømming er god trening:D

Back
Topp