Skravletråd

Jeg ligger etter på skritt altså... En del av skylda har nok svømmehallen på søndag når jeg ikke fikk brukt klokka mi... Mistet sikkert en del skritt der.

Og så har det blitt mindre på jobb av en eller annen grunn... Vært litt møter som sikkert har gjort det.

Jeg ligger etter på skritt altså... En del av skylda har nok svømmehallen på søndag når jeg ikke fikk brukt klokka mi... Mistet sikkert en del skritt der.

Og så har det blitt mindre på jobb av en eller annen grunn... Vært litt møter som sikkert har gjort det.

Sånn er det bare:) mange dager igjen av januar;)

Du får stå på fremover -nesten to uker igjen.

Blir rar av denne skiftingen!:rolleyes:
Igår kom det 2 cm snø og gutta var i ekstase! Nå er det bare regn og grått igjen:(

Ja, snø og kaldt om morgen og sprutregn og underkjølt regn noen timer etterpå.
Jeg måtte ringe ambulanse i går mens jeg var i byen. En gammel dame som falt og sikkert brakk lårhalsen.

Fridag i dag. Tre timer på kjøpesenter har sendt meg til over 12.000 skritt allerede i dag. Skal prøve få til en økt på naboens mølle (liker møllen bedre enn vår ellipsemaskin) for ute er det råglatt :eek:

Back
Topp