Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, snø og kaldt om morgen og sprutregn og underkjølt regn noen timer etterpå.
Jeg måtte ringe ambulanse i går mens jeg var i byen. En gammel dame som falt og sikkert brakk lårhalsen.
Tar ikke noen sjanser nå nei. Skal overleve 8 uker i praksis, for da er jeg ferdig.
Bruker piggsko nå, men ser Ann føret. Ikke verdt å ta noen sjanser.
Endte med 1,5 times hard CrossFit økt i går.
Har også sluttet med godteri og brus. Holder på å stryke med av abstinenser etter sukker![]()
8 km på naboens mølle hvorav intervall løping siste 2 km pluss ca 30 min styrke.
Så bra! [emoji4]I morgen må jeg avgårde ekstremt tidlig så fant ut at jeg slang meg på vekten i dag. Spent for har hatt en bra helg og uke og gjett hva?????
Nå veier jeg 68,5 kg!!!!!!!!! Ned 0,9 kg på de seks dagene siden sist veiing!!!!hurra!!!!
Og er bare 3,5 kg unna målet mitt (innen 1.juli)
Flink du er og gratulere så mye.I morgen må jeg avgårde ekstremt tidlig så fant ut at jeg slang meg på vekten i dag. Spent for har hatt en bra helg og uke og gjett hva?????
Nå veier jeg 68,5 kg!!!!!!!!! Ned 0,9 kg på de seks dagene siden sist veiing!!!!hurra!!!!
Og er bare 3,5 kg unna målet mitt (innen 1.juli)
Flink du er og gratulere så mye.
Ikke mye igjen nå
"Eksamen" i morgen.
Da er de 3 ukene jeg ga meg selv for å bli kvitt jula og være under 80 igjen gått.
For å være helt ærlig så har jeg mine tvil.
3,3 kg er veldig mye på 3 uker.
"Eksamen" i morgen.
Da er de 3 ukene jeg ga meg selv for å bli kvitt jula og være under 80 igjen gått.
For å være helt ærlig så har jeg mine tvil.
3,3 kg er veldig mye på 3 uker.
Greide å QUOTE feil men fikset nå [emoji23]Veidde meg i dag jeg da [emoji14] - ned 0,9 kg![]()
OkiGreide å QUOTE feil men fikset nå [emoji23]
Skjønner ikke hvorfor den merket ditt innlegg [emoji54]
Jo, men formen har ikke vært helt topp disse 3 ukene så det har blitt mindre trening enn planlagt og har ikke helt kosthold på plass igjen enda..Masse lykke til!!!
Tipper det går fint jeg. Du pleier være rååååå