Skravletråd

I morgen må jeg avgårde ekstremt tidlig så fant ut at jeg slang meg på vekten i dag. Spent for har hatt en bra helg og uke og gjett hva?????
Nå veier jeg 68,5 kg!!!!!!!!! Ned 0,9 kg på de seks dagene siden sist veiing!!!!hurra!!!!
Og er bare 3,5 kg unna målet mitt (innen 1.juli)

I morgen må jeg avgårde ekstremt tidlig så fant ut at jeg slang meg på vekten i dag. Spent for har hatt en bra helg og uke og gjett hva?????
Nå veier jeg 68,5 kg!!!!!!!!! Ned 0,9 kg på de seks dagene siden sist veiing!!!!hurra!!!!
Så bra! [emoji4]

Da ligger jeg nede for telling
Vond hals og delvis tett nese, må bli frisk igjen ganske så snart da! Men dette kommer til å være dårlige for resultater imorgen

Flink du er og gratulere så mye.
Ikke mye igjen nå

"Eksamen" i morgen.
Da er de 3 ukene jeg ga meg selv for å bli kvitt jula og være under 80 igjen gått.
For å være helt ærlig så har jeg mine tvil.
3,3 kg er veldig mye på 3 uker.

Flink du er og gratulere så mye.
Ikke mye igjen nå

Nei nå nærmer vi oss :D
Tenker kjøre litt annenhver uke fremover med stramt opplegg og forhåpentligvis ned den ene uken og stabilisering den andre. Er så redd for å gå opp igjen etter jeg er i mål så tror dette kan være en fin måte å gradvis gå over til stabilisering.

Back
Topp