Pusern
Gift med forumet
Jeg feiger ut, ingen trening på meg i dag.
Er rett og slett for glatt ute
Her også - is med regn på. Umulig trimme ute.
Skal se om jeg tar meg en runde på Elipsemaskinen vår.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff ja vil ikke risikere benbrudd.Jeg feiger ut, ingen trening på meg i dag.
God tur det da![]()
Fryser bare ved tanken![]()
Også noe med at jeg går i skogen på kvelden og da er det ikke så mange andre der så dersom det skjer noe er det ikke sikkert jeg får hjelpHuff ja vil ikke risikere benbrudd.
Får ta noen jumping Jacks inne eller noe sånt [emoji6]Også noe med at jeg går i skogen på kvelden og da er det ikke så mange andre der så dersom det skjer noe er det ikke sikkert jeg får hjelp
Ja, ihvertfall når du bare har kort tid. Og ikke minst det er glatt ute![]()
Haha, det var godt. Men nå er det varmt igjen. Fader for et vær. Livsfarlig å gå ute.
Jeg ligger etter på skritt altså... En del av skylda har nok svømmehallen på søndag når jeg ikke fikk brukt klokka mi... Mistet sikkert en del skritt der.
Og så har det blitt mindre på jobb av en eller annen grunn... Vært litt møter som sikkert har gjort det.
Blir rar av denne skiftingen!
Igår kom det 2 cm snø og gutta var i ekstase! Nå er det bare regn og grått igjen![]()
Jeg ligger etter på skritt altså... En del av skylda har nok svømmehallen på søndag når jeg ikke fikk brukt klokka mi... Mistet sikkert en del skritt der.
Og så har det blitt mindre på jobb av en eller annen grunn... Vært litt møter som sikkert har gjort det.
Blir rar av denne skiftingen!
Igår kom det 2 cm snø og gutta var i ekstase! Nå er det bare regn og grått igjen![]()
Jepp, nå må du være forsiktig!!![]()
Ja, snø og kaldt om morgen og sprutregn og underkjølt regn noen timer etterpå.
Jeg måtte ringe ambulanse i går mens jeg var i byen. En gammel dame som falt og sikkert brakk lårhalsen.
Endte med 1,5 times hard CrossFit økt i går.
Har også sluttet med godteri og brus. Holder på å stryke med av abstinenser etter sukker![]()