Skravletråd

Nå har jeg vært ute å løpt en halvtime med nye piggsko. Har hatt betennelse i hofta i flere måneder nå, så måtte starte med jogging fra null igjen. Ikke like motiverende, men jeg skal løpe løp senere i år så må jogge.

Deilig å komme seg en tur ut!:)
Selv orker jeg ikke løpe når det er så kaldt!:P

Jobbedag med mange skritt og rett i bursdag etterpå.
Gjorde gode valg med maten men unnet meg to små kakestykker.
Nå blir det sofaen og tidlig kveld før ny jobbedag i morgen.

Man må jo unne seg litt i bursdag [emoji6] kos deg i sofaen [emoji4]

Jobbedag med mange skritt og rett i bursdag etterpå.
Gjorde gode valg med maten men unnet meg to små kakestykker.
Nå blir det sofaen og tidlig kveld før ny jobbedag i morgen.

Hva jobber du med? Jeg kan ikke gå med klokke eller skritteller på jobb, så vet ikke hvor mange skritt jeg får hver dag. Men blir mange.
Litt er det lov å unne seg;)

Det er det viktigste [emoji4]

Jeg og mannen tøyde ut sammen idag og begynner å bli myk igjen! Det var herlig for har hvert stiv som en stokk veldig lenge.

Samme har vi vært. Mannen hater å tøye ut, men jeg gjør det hver dag. Blir bedre hver dag.

Det hjelper på.

Samme har vi vært. Mannen hater å tøye ut, men jeg gjør det hver dag. Blir bedre hver dag.

Det hjelper på.
Viktig å få gjort det.
Tror vi skal tøye ut mer sammen, mannen litt irritert når han fant ut at det måtte gjøres hver dag

Hva jobber du med? Jeg kan ikke gå med klokke eller skritteller på jobb, så vet ikke hvor mange skritt jeg får hver dag. Men blir mange.
Litt er det lov å unne seg;)

Jeg jobber i helsevesenet og kan ha skritttelleren på stort sett. Det blir mye skritt på jobb så kjekt få de registrert.

Etter to veldig aktive dager er det en litt dårligere dag idag men har fått gått en liten tur [emoji4]
Tok et minimalt stykke med kake og håper det ikke blir altfor ille på fredag

Back
Topp