Skravletråd

Har vært ute å løpt 4 km sammen med mannen. Han er den milslukeren, så han pusher meg. Vi har ikke noen til å sitte barnevakt, så ungene satt foran barnetv. Det er det lengste vi kan la de være alene, eller hadde vi løpt lenger.

Har vært ute å løpt 4 km sammen med mannen. Han er den milslukeren, så han pusher meg. Vi har ikke noen til å sitte barnevakt, så ungene satt foran barnetv. Det er det lengste vi kan la de være alene, eller hadde vi løpt lenger.

Flinke dere er og så herlig ha en til å "dra"

Ikke så vanskelig å komme seg ut når det er dette landskapet man skal ut i
385f0b7e7eed286434c44565c41e51ab.jpg

Regner med det ble en flott tur!!!

Lite skritt på klokka mi i dag, men vi har vært i svømmehallen, og badet i nesten 2 timer. Så ble jo noen skritt der frem og tilbake mellom de forskjellige bassengene.

Og jeg har vært i aktivitet, så absolutt ikke sittet i ro i dag selv om klokka sier noe annet [emoji23]

Lite skritt på klokka mi i dag, men vi har vært i svømmehallen, og badet i nesten 2 timer. Så ble jo noen skritt der frem og tilbake mellom de forskjellige bassengene.

Og jeg har vært i aktivitet, så absolutt ikke sittet i ro i dag selv om klokka sier noe annet [emoji23]

Flott og hyggelig og sosial måte å være aktiv på det.

Godt de ihvertfall begynner å bli såpass store at dere kan ta en kort løpetur [emoji4]

Satser på mandagstimen "min" i kveld. Kjenner jeg er klar for full innsats igjen nå og så blir det deilig med skikkelig styrkeøkt. Har blitt for lite styrke denne uken.

Godt de ihvertfall begynner å bli såpass store at dere kan ta en kort løpetur [emoji4]

Ja, nå kjente jeg litt på hvor deilig det er med " store" unger. Stoler ikke helt på snuppa ennå, men ho vil gjøre mer ting alene. For eks gå hjem fra butikken. Det er 200 m, og mellom blokkene. Vært veldig flink de gangene ho har fått lov.
De hadde mobil, så de kunne ringe hvis det var noe. Men vi har drilla de i hva de skal gjøre om det blir brann eller noe annet skjer.

30 min tenker jeg går bra, og vi passerte huset hvert 15 min.

Back
Topp