Kanskje du lærer det da![]()
Hahah, jeg burde kanskje det
Da skal de være dyktige til å lære bort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje du lærer det da![]()
Er nok detfriskt!
Jeg jobber i helsevesenet og kan ha skritttelleren på stort sett. Det blir mye skritt på jobb så kjekt få de registrert.
Ja, det er greit. Jeg får dessverre ikke lov til det. Jeg har min på klokka, og ville absolutt få veldig mange skritt i løpet av en dag.
Har vært ute å løpt 4 km sammen med mannen. Han er den milslukeren, så han pusher meg. Vi har ikke noen til å sitte barnevakt, så ungene satt foran barnetv. Det er det lengste vi kan la de være alene, eller hadde vi løpt lenger.
Ikke så vanskelig å komme seg ut når det er dette landskapet man skal ut i
![]()
Flinke dere er og så herlig ha en til å "dra"
Men du vet det jo så kan jo regnes som aktivitet
Rakk 4 km rask gange/småjogg etter jobb og før middag!!! Deilig !!!
Lite skritt på klokka mi i dag, men vi har vært i svømmehallen, og badet i nesten 2 timer. Så ble jo noen skritt der frem og tilbake mellom de forskjellige bassengene.
Og jeg har vært i aktivitet, så absolutt ikke sittet i ro i dag selv om klokka sier noe annet [emoji23]
Deilig da![]()
Lite skritt på klokka mi i dag, men vi har vært i svømmehallen, og badet i nesten 2 timer. Så ble jo noen skritt der frem og tilbake mellom de forskjellige bassengene.
Og jeg har vært i aktivitet, så absolutt ikke sittet i ro i dag selv om klokka sier noe annet [emoji23]
Ja vært veldig fint. Ungene har storkost seg [emoji4]Flott og hyggelig og sosial måte å være aktiv på det.
Godt de ihvertfall begynner å bli såpass store at dere kan ta en kort løpetur [emoji4]Har vært ute å løpt 4 km sammen med mannen. Han er den milslukeren, så han pusher meg. Vi har ikke noen til å sitte barnevakt, så ungene satt foran barnetv. Det er det lengste vi kan la de være alene, eller hadde vi løpt lenger.
Godt de ihvertfall begynner å bli såpass store at dere kan ta en kort løpetur [emoji4]