Skravletråd

Hadde vært kult å utfordra meg selv til det. Men jeg skal i praksis etter jul, og tror ikke jeg får trent så mye som jeg burde. Lengste jeg noengang har løpt er 15 km.
Og 15 km er jo knall bra!!1,5 mil liksom!:D
Viktig å utfordre seg selv:)

Sikker på du får til alt du vil;)
Skal K løpe i år også?

Ja, vil jeg så får jeg det til;). Men viljen har ikke alltid lyst:P

Han skal løpe masse konkurranser. De jobber med å starte bedriftsidrettslag, så de har noen store planer der. Bygger hinderbane ved jobb. Han skal halvmaraton, mulig fjellmaraton i stedet. Spørs på treningsmengden. Tough viking, the toughest og råskinnet skal han i hvertfall på. Eldste skal løpe det samme i barneversjon.

Jeg skjønner ikke det der.
Syns jeg har vært så lat denne måneden, likevel er det jeg som har mest kilometer på denne utfordringen...

Var forresten ute i skogen i kveld, første gang på en uke, utrolig deilig, men fy søren å tidligere det blir mørkt nå i forhold til for en uke siden

Syns jeg har vært så lat denne måneden, likevel er det jeg som har mest kilometer på denne utfordringen...

Var forresten ute i skogen i kveld, første gang på en uke, utrolig deilig, men fy søren å tidligere det blir mørkt nå i forhold til for en uke siden

Om du ikke går/løper så ofte, har du lange turer hver gang, flinke deg. Vi andre får ikke så mange km hver gang.

4 km pw i formiddag.
Helstekt laks med masse grønnsaker og bare litt saus og knekkebrød og te i kveld. YES, tror jeg er på rett vei igjen etter den "flinke" helgen.

Ja, vil jeg så får jeg det til;). Men viljen har ikke alltid lyst:P

Han skal løpe masse konkurranser. De jobber med å starte bedriftsidrettslag, så de har noen store planer der. Bygger hinderbane ved jobb. Han skal halvmaraton, mulig fjellmaraton i stedet. Spørs på treningsmengden. Tough viking, the toughest og råskinnet skal han i hvertfall på. Eldste skal løpe det samme i barneversjon.
Dere er en skikkelig sprek familie altså:D

Du har nok ikke vært så lat:)
Kjedelig med mørke kvelder...bruker du hodelykt?

Back
Topp