Pusern
Gift med forumet
Såååå braBle 10,3 km på mølla i dag. Godt fornøyd med det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såååå braBle 10,3 km på mølla i dag. Godt fornøyd med det![]()
Jeg har klart en hel dag uten krykker i dag, og det er ikke så ømt og vondt heller :-D
Så nå går det fremover :-D
Klapp på skuldra60
Min cardio og styrke gjennomført!!!
Haha, du er litt galVar da voldsomt til motstand jeg møter fra alle jeg spør![]()
De fleste spør om jeg er gal![]()
Får ha som mål å overtale deg også da![]()
Over en mil er superbra!Ble 10,3 km på mølla i dag. Godt fornøyd med det![]()
Så godt å høreJeg har klart en hel dag uten krykker i dag, og det er ikke så ømt og vondt heller :-D
Så godt å høre![]()
Ja jeg er fornøyd med det. Selv om jeg kjenner det gjør vondt ved litt ustabilt underlag og foten bøyes sidelengs.Det er jo veldig positivt!!!
Over en mil er superbra!![]()
Haha, du er litt gal
Jeg har et enormt konkurranseinstinkt, og stiller ikke opp på noe hvor jeg ikke har sjans i havet til å hevde meg![]()
Jeg har klart en hel dag uten krykker i dag, og det er ikke så ømt og vondt heller :-D
Noen ganger har jeg bare lyst til å drite i alt og være fornøyd med det jeg har gått ned..
Ja jeg er fornøyd med det. Selv om jeg kjenner det gjør vondt ved litt ustabilt underlag og foten bøyes sidelengs.
Ja jeg glemte dem i går :-oSå bra![]()
Huske øvelser også![]()
Jeg er drit lei.En forståelig følelse. Tipper det blir tyngre etterhvert som tiden går - både fordi man går lei og fordi kiloene sitter hardt.
Jeg er drit lei.
Tror også kiloene er litt på sted på hvil for tiden