Skravletråd

Merker jeg detter litt ut. Siden lillemor ikke sover i vogna blir det fryktelig lite av den eneste treningsformen jeg har drevet med fast i 9 måneder. Må snart finne på noe her.

Ja, det er vanskelig periode når babyen ikke sover så mye i vogn lenger og man er vant med lange vognturer. Vanskelig få tid til like mye trim da.

Krysser fingrene for at det løsner for deg igjen; både fysisk og psykisk.
Er det en ide med en planlagt pause hvor du koser deg litt med kontroll? Og så smelle i gang igjen når det føles bedre igjen.
Tror ikke det.
Dersom jeg tar pause har jeg store problemer med å starte igjen senere

Fri i dag og strålende vær. 8 km med endel innslG av jogging!!! Deilig følelse. Merker godt at trening på fridager er perfekt - mer å gi og deilig få det unna tidlig på dagen.
Dessuten extra motivert til å være flink med maten resten av dagen.
Fridager er perfekt for trening:D
Mye vanskeligere når man konmer hjem fra jobb på ettermiddagen...

Hva gir deg motivasjon da? Du trente jo mot trysilrypa, har du noe slikt du kan sette deg som mål igjen?
Du hadde jo det!!:D
Og det må jo motivere til videre jobbing?
Tror egentlig det bare er fordi jeg er ganske sliten på grunn av mye jobbing den siste tiden, som igjen har tatt litt av kontrollen på kosthold.
Ble forresten 9,8 km i kveld

Tror egentlig det bare er fordi jeg er ganske sliten på grunn av mye jobbing den siste tiden, som igjen har tatt litt av kontrollen på kosthold.
Ble forresten 9,8 km i kveld
Livet skjer noen ganger. Er du ferdig med det verste trykket på jobb nå da? Fysisk aktivitet driver du jo med til stadighet, og kommer kostholdet på plass igjen så er du der snart :)

Back
Topp