Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er ikke langt igjenog nå gir jeg bånn gass til jeg når målet!
Så bra45 minutter styrke, cardio og mage
Så er det straks jobb![]()
Ja er ikke langt igjenog nå gir jeg bånn gass til jeg når målet!
Det burde jo gå greit
Hvor jobber du forresten?
Tusen takkMasse lykke til!!!!!
Hehe, godt spørsmålKan jeg spørre om hvor mange kilo du har gått ned fra start? Og hvor lenge har du holdt på?
Hektiske dager i helsevesenet ogsåHelsevesenet. Mye trøkk i blant da har en litt spesiell jobb.
Nei på langt nær. Og ikke så flink med kosten...Du har vel ikke vært så aktiv som vanlig![]()
Det var jo ikke sååå ille daNei på langt nær. Og ikke så flink med kosten...
Opp 700 gram![]()
Nei på langt nær. Og ikke så flink med kosten...
Opp 700 gram![]()
Hehe, godt spørsmål
Har ikke gått ned så mye...vært ganske stabil det siste året på 66-67kg. Målet er 62-63 kg![]()
Ja, det er nettopp det som er viktig for megOk. For oss "tungvektere" er jo slik tall "luksus", men skjønner selvsagt at man ønsker seg å være komfortabel med egen kropp.
Såå flink du har værtStae meg trosset regn og elendighet og fikk meg en 5 km rask tur pluss litt styrke når jeg kom inn. Da er jeg 3 km unna målet på 85 km for september
Nå blir det sofaen resten av kvelden - uten snop etc denne fredagen. Nå SKAL det skjerpes her!!!
Neida, kunne vært verreDet var jo ikke sååå ille da![]()
Ja, det er nettopp det som er viktig for meg
Jeg skal føle meg vel...vet jeg ikke er overvektig, men så lenge jeg ikke er fornøyd så prøver jeg å gjøre noe med det![]()
Såå flink du har værtgodt jobbet!