Skravletråd

Hehe, godt spørsmål:p
Har ikke gått ned så mye...vært ganske stabil det siste året på 66-67kg. Målet er 62-63 kg:p

Ok. For oss "tungvektere" er jo slik tall "luksus", men skjønner selvsagt at man ønsker seg å være komfortabel med egen kropp.

Stae meg trosset regn og elendighet og fikk meg en 5 km rask tur pluss litt styrke når jeg kom inn. Da er jeg 3 km unna målet på 75 km for september :)
Nå blir det sofaen resten av kvelden - uten snop etc denne fredagen. Nå SKAL det skjerpes her!!!

Last edited:
Ok. For oss "tungvektere" er jo slik tall "luksus", men skjønner selvsagt at man ønsker seg å være komfortabel med egen kropp.
Ja, det er nettopp det som er viktig for meg:)
Jeg skal føle meg vel...vet jeg ikke er overvektig, men så lenge jeg ikke er fornøyd så prøver jeg å gjøre noe med det:)

Stae meg trosset regn og elendighet og fikk meg en 5 km rask tur pluss litt styrke når jeg kom inn. Da er jeg 3 km unna målet på 85 km for september :)
Nå blir det sofaen resten av kvelden - uten snop etc denne fredagen. Nå SKAL det skjerpes her!!!
Såå flink du har vært:D godt jobbet!

Knekkebrød og te funker på en fredagskveld det også :) og ikke minst gir det løft til motivasjonen å være flink på fredda'n :headphone:

Back
Topp