det skjønner jeg.Deilig å være skikkelig igang![]()
Prøver å finne ut hva jeg skal gjøre når snøen kommer jeg.
Hater snø egentlig. Så det å gå tur ute da vil bli dritt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det skjønner jeg.Deilig å være skikkelig igang![]()
Gruer meg til snø jeg ogsådet skjønner jeg.
Hater snø egentlig. Så det å gå tur ute da vil bli dritt![]()
det er akkurat samme problemet som jeg har! aner ikke hva jeg skal gjøreGruer meg til snø jeg ogsåhater snø, og er IKKE flink til å gå tur på vinteren...
![]()
Siden fredag jeg vært så ekstremt dårlig på å fokusere på vekt og rette valgkropper renner over av symptomer på spire og gåturer orker jeg ikke
fredagens resultat går nok I pluss fremfor minus
![]()
Gruer meg til snø jeg ogsåhater snø, og er IKKE flink til å gå tur på vinteren...
![]()
Mens dere har vært flinke og trent, har jeg ligget på sofaen fra 10.15-15.10, og sov fra 11.30-15.05
Jaja, kommer bedre tider for meg og
Nå klarer jeg iallefall å belaste foten mer uten at det gjør så vondt :-D
kanskje det er det jeg skal skaffe megEnig. Da frister sofaen mest men må nok prøve finne på et trim alternativ. Vi har jo elipse maskinen.
det skjønner jeg.
Hater snø egentlig. Så det å gå tur ute da vil bli dritt![]()
Er effektivt - bruker både ben og armerkanskje det er det jeg skal skaffe meg
ja ikke santEr effektivt - bruker både ben og armer
ja ikke sant
Eneste er at jeg tror ikke jeg har plass til den![]()
jepp.. Nei jeg får vel vente å se hva jeg gjør.Den tar plass - virkelig - så lurt finne utav det før innkjøp.
Vi får trene innedet er akkurat samme problemet som jeg har! aner ikke hva jeg skal gjøre![]()
Den er jo kjekk på vinterenEnig. Da frister sofaen mest men må nok prøve finne på et trim alternativ. Vi har jo elipse maskinen.
Oi, det er knallbraBøtteregner her i dag så ble ingen tur på meg.
Men har støvsuget og mopper hele huset, så har svidd av 19875 skritt i dag![]()
Har zumba til nintendo wee.. jeg får hoppe litt rundt i stuaVi får trene inne![]()
Det er ikke så dumtHar zumba til nintendo wee.. jeg får hoppe litt rundt i stua![]()
Nei er ikke så gæl'i. Men blir fort lei. Synes det er for lite å velge mellom og dansene er så ensformigDet er ikke så dumt![]()
Så bra! Målet er ikke langt unnaTitter innom for å skryte av 45 minutter styrketrening![]()