Skravletråd

Veldig travel dag i dag - den femte intense dagen på rad. Er helt "fiskepudding" i kveld så de 2 km jeg fikk skviset ut av kroppen er bonus :happy:

Mens dere har vært flinke og trent, har jeg ligget på sofaen fra 10.15-15.10, og sov fra 11.30-15.05 :-P

Jaja, kommer bedre tider for meg og :-P
Nå klarer jeg iallefall å belaste foten mer uten at det gjør så vondt :-D

Mens dere har vært flinke og trent, har jeg ligget på sofaen fra 10.15-15.10, og sov fra 11.30-15.05 :-P

Du har gode grunner da:) ble ikke annen trening enn lett husarbeid på meg i går heller.

Du er flink til å ligge i ro:D
Godt å høre at foten er bedre!

Du har gode grunner da:) ble ikke annen trening enn lett husarbeid på meg i går heller.
Ja nå kan jeg virkelig bare sløve :-P
Men en god investering å ta det med ro også.

Du er flink til å ligge i ro:D
Godt å høre at foten er bedre!
Ja jeg er glad den er bedre :-D
Gått litt uten krykker også i dag :-D
Og brukte bare en krykke når vi fulgte storebror på skolen. Men jeg ble sliten i foten og litt øm..

Så går fremover. Så får vi se hva Osteopaten anbefaler meg ang morgendagen.
Vil helst på jobb, men så er det det med at det blir mye gåing og ståing.. Og spørs hvor lurt det er..

Ja nå kan jeg virkelig bare sløve :-P
Men en god investering å ta det med ro også.

Ja jeg er glad den er bedre :-D
Gått litt uten krykker også i dag :-D
Og brukte bare en krykke når vi fulgte storebror på skolen. Men jeg ble sliten i foten og litt øm..

Så går fremover. Så får vi se hva Osteopaten anbefaler meg ang morgendagen.
Vil helst på jobb, men så er det det med at det blir mye gåing og ståing.. Og spørs hvor lurt det er..
Du får høre på eksperten;)
Ikke lurt å belaste for mye for tidlig..

Siden fredag jeg vært så ekstremt dårlig på å fokusere på vekt og rette valg :P kropper renner over av symptomer på spire og gåturer orker jeg ikke :P fredagens resultat går nok I pluss fremfor minus :P

Siden fredag jeg vært så ekstremt dårlig på å fokusere på vekt og rette valg :P kropper renner over av symptomer på spire og gåturer orker jeg ikke :P fredagens resultat går nok I pluss fremfor minus :P
Blir spennende å se på fredag:)
Har du testet positivt?

Back
Topp