God ettermiddagGod morgen. Lurer på om dette blir en treningsdag eller ei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddagGod morgen. Lurer på om dette blir en treningsdag eller ei.
Ble bare en liten rusletur. Men får kanskje til noen småøvelser på gulvet etter at frøkna har sovna.God ettermiddaghva ble det til?
Trener for eldste, så må jo løpe med deSpørs det. Har slitt med hodepine nå på formiddagen. Var en tur ute i frisk luft med lillemor da![]()
Spiller du fotball?
Så bra daBle bare en liten rusletur. Men får kanskje til noen småøvelser på gulvet etter at frøkna har sovna.
Kjempe braDa har jeg vært på joggetur i 5,7 km
Trening to dager på rad, sååå fornøyd nå![]()
Da har jeg vært på joggetur i 5,7 km
Trening to dager på rad, sååå fornøyd nå![]()

Du har gode grunner daMens dere har vært flinke og trent, har jeg ligget på sofaen fra 10.15-15.10, og sov fra 11.30-15.05![]()
Jaja, kommer bedre tider for meg og
Nå klarer jeg iallefall å belaste foten mer uten at det gjør så vondt :-D
Takk for detSå bra!!!! Flinke deg![]()
Så flink du erVeldig travel dag i dag - den femte intense dagen på rad. Er helt "fiskepudding" i kveld så de 2 km jeg fikk skviset ut av kroppen er bonus![]()
Du er flink til å ligge i roMens dere har vært flinke og trent, har jeg ligget på sofaen fra 10.15-15.10, og sov fra 11.30-15.05![]()
Jaja, kommer bedre tider for meg og
Nå klarer jeg iallefall å belaste foten mer uten at det gjør så vondt :-D
Ja nå kan jeg virkelig bare sløveDu har gode grunner dable ikke annen trening enn lett husarbeid på meg i går heller.
Ja jeg er glad den er bedre :-DDu er flink til å ligge i ro![]()
Godt å høre at foten er bedre!
Du får høre på ekspertenJa nå kan jeg virkelig bare sløve![]()
Men en god investering å ta det med ro også.
Ja jeg er glad den er bedre :-D
Gått litt uten krykker også i dag :-D
Og brukte bare en krykke når vi fulgte storebror på skolen. Men jeg ble sliten i foten og litt øm..
Så går fremover. Så får vi se hva Osteopaten anbefaler meg ang morgendagen.
Vil helst på jobb, men så er det det med at det blir mye gåing og ståing.. Og spørs hvor lurt det er..
Blir spennende å se på fredagSiden fredag jeg vært så ekstremt dårlig på å fokusere på vekt og rette valgkropper renner over av symptomer på spire og gåturer orker jeg ikke
fredagens resultat går nok I pluss fremfor minus
![]()
oohh! flinka!!Titter innom for å skryte av 45 minutter styrketrening![]()
Deilig å være skikkelig igangoohh! flinka!!
Her har det hvert en laaaat dag!![]()