Det hadde vært kult
Du klarer det!
Hadde vært kult å utfordra meg selv til det. Men jeg skal i praksis etter jul, og tror ikke jeg får trent så mye som jeg burde. Lengste jeg noengang har løpt er 15 km.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde vært kult
Du klarer det!
Og 15 km er jo knall bra!!1,5 mil liksom!Hadde vært kult å utfordra meg selv til det. Men jeg skal i praksis etter jul, og tror ikke jeg får trent så mye som jeg burde. Lengste jeg noengang har løpt er 15 km.
Høres ut som du er i en veldig god periode nå. Lykke til videre - både til å oppnå trenings mål og bli i enda bedre form!!!
Og 15 km er jo knall bra!!1,5 mil liksom!
Viktig å utfordre seg selv![]()
Sprekt!!!!!!
Sikker på du får til alt du vil1,5 mil er langt![]()
Får tenke litt på det. Er i april, og på fjellet. Da mannen løp i fjor snødde det på fjellovergangen.
Men har jo noen mål![]()
Sikker på du får til alt du vil
Skal K løpe i år også?
Håper du mener skogen?
Eller blir det en real treningsøkt i sengen?![]()
Jeg skjønner ikke det der.
Syns jeg har vært så lat denne måneden, likevel er det jeg som har mest kilometer på denne utfordringen...
Var forresten ute i skogen i kveld, første gang på en uke, utrolig deilig, men fy søren å tidligere det blir mørkt nå i forhold til for en uke siden
Hadde vært kult å utfordra meg selv til det. Men jeg skal i praksis etter jul, og tror ikke jeg får trent så mye som jeg burde. Lengste jeg noengang har løpt er 15 km.
Dere er en skikkelig sprek familie altsåJa, vil jeg så får jeg det til. Men viljen har ikke alltid lyst
Han skal løpe masse konkurranser. De jobber med å starte bedriftsidrettslag, så de har noen store planer der. Bygger hinderbane ved jobb. Han skal halvmaraton, mulig fjellmaraton i stedet. Spørs på treningsmengden. Tough viking, the toughest og råskinnet skal han i hvertfall på. Eldste skal løpe det samme i barneversjon.
Du har nok ikke vært så latJeg skjønner ikke det der.
Syns jeg har vært så lat denne måneden, likevel er det jeg som har mest kilometer på denne utfordringen...
Var forresten ute i skogen i kveld, første gang på en uke, utrolig deilig, men fy søren å tidligere det blir mørkt nå i forhold til for en uke siden
Flink du er4 km pw i formiddag.
Helstekt laks med masse grønnsaker og bare litt saus og knekkebrød og te i kveld. YES, tror jeg er på rett vei igjen etter den "flinke" helgen.
Dere er en skikkelig sprek familie altså![]()
15 km er jammen imponerende nok!!!
Bruker hodelykt jaDu har nok ikke vært så lat
Kjedelig med mørke kvelder...bruker du hodelykt?
Det vil jeg si dere erVel vel, vi tar det i skippertak
Vi er vel over gjennomsnittet opptatt av trening![]()