Men det er deilig det ogsåBare vært ute på veranda og i hagen vi![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det er deilig det ogsåBare vært ute på veranda og i hagen vi![]()
Deilig å være ute i sola i det minsteMen det er deilig det også![]()
Håper ikke det blir så illeHar hatt en helt fantastisk helg.
En kjempe flott lang tur i fjellet.
Men det her også vært ekstremt mye mat, selv med den lange turen tror jeg ikke vekten er helt fornøyd.
Gruer meg allerede til fredag
Tror også jeg får besøk innen få dager
Vi er det.Håper ikke det blir så ille
Her har tanta kommet, vi er ganske samkjørte når det gjelder hu![]()
Nei, tror jeg må veieVi er det.
Så du kommer til å hoppe over veiingen denne uken også?
Vet det.Nei, tror jeg må veie
Hoppet over fredagen som var...
Hehe, ja strengt tatt burde jeg hoppe over denne også for å spare meg for skuffelsenVet det.
Hadde tenkt å kommentere det med noe om at da blir det vel 2 uker på rad, men fikk ikke tid...
Eller så kan du snu litt på den tankegangen.Hehe, ja strengt tatt burde jeg hoppe over denne også for å spare meg for skuffelsen
Men er jo så nysgjerrig...
Nettopp slik jeg prøver å tenkeEller så kan du snu litt på den tankegangen.
Greit, det kan hende du får dårlig resultat denne uken, men det kommer til å bli så bra uken etter...
Man må jo ha et sammenligningsgrunnlag![]()
Det er bra jobbetSupertravel helg. Banket inn to 4 km turer pluss mye gåing gjennom hele helgen.
Blir vel tur i dag, torsdag, lørdag og søndag dersom alt går etter planen.Hvordan ser denne uka ut jenter?har dere noen ukes mål?
Her skal jeg prøve å gå til og fra jobb tirsdag og onsdag. Så håper jeg får til det hvis ikke det krasje red skolelevering og mannensarbeids tid![]()
Ville gå en tur på over 10 km denne uka også og det slo jeg til å gjorde I dag med nesten 13 km![]()
Flink du er til å stå påGad. Er på treninga. Er i programmet mitt. Har økt på vekter. Kjenner det ja !Haha. Nei fortsette. Må bareha litt pause til å drikke og sånt dill mellom slagene
![]()
Tung uke for megHvordan ser denne uka ut jenter?har dere noen ukes mål?
Her skal jeg prøve å gå til og fra jobb tirsdag og onsdag. Så håper jeg får til det hvis ikke det krasje red skolelevering og mannensarbeids tid![]()
Ville gå en tur på over 10 km denne uka også og det slo jeg til å gjorde I dag med nesten 13 km![]()
Så artig å seWow!
Gikk til bailine i dag for kroppsanalyse.
Huska jeg gjorde det for noen år siden. Trodde jeg var på det største da, men der bomma jeg med 13 kg. Så jeg var enda større enn det før da.
Men sånn fra da, til nå hadde jeg gått inn 139 cm totalt.
Og fra fett% 44 til nå, fett% 5.3
Og husk, jeg var egentlig 13 kg tyngre mellom her også. Men de har jeg ikke mål og det på daMen gøy å se da!
Takk, men tror gjerne noe er misforstått nå. Normalen til kvinner er mellom 20 til 25% eller noe slikt. Må sende hu dama en mld å spørre gitt. Jo mer jeg googla det, jo verre følte jeg meg plutselig hahaSå artig å se
Sykt resultat!