Skravletråd

Har hatt en helt fantastisk helg.
En kjempe flott lang tur i fjellet.
Men det her også vært ekstremt mye mat, selv med den lange turen tror jeg ikke vekten er helt fornøyd.
Gruer meg allerede til fredag :(
Tror også jeg får besøk innen få dager

Har hatt en helt fantastisk helg.
En kjempe flott lang tur i fjellet.
Men det her også vært ekstremt mye mat, selv med den lange turen tror jeg ikke vekten er helt fornøyd.
Gruer meg allerede til fredag :(
Tror også jeg får besøk innen få dager
Håper ikke det blir så ille:)
Her har tanta kommet, vi er ganske samkjørte når det gjelder hu:P

Hehe, ja strengt tatt burde jeg hoppe over denne også for å spare meg for skuffelsen:p
Men er jo så nysgjerrig...
Eller så kan du snu litt på den tankegangen.
Greit, det kan hende du får dårlig resultat denne uken, men det kommer til å bli så bra uken etter...
Man må jo ha et sammenligningsgrunnlag :P

Gad. Er på treninga. Er i programmet mitt. Har økt på vekter. Kjenner det ja ! :p Haha. Nei fortsette. Må bareha litt pause til å drikke og sånt dill mellom slagene :p

Hvordan ser denne uka ut jenter? :D har dere noen ukes mål?

Her skal jeg prøve å gå til og fra jobb tirsdag og onsdag. Så håper jeg får til det hvis ikke det krasje red skolelevering og mannensarbeids tid :)

Ville gå en tur på over 10 km denne uka også og det slo jeg til å gjorde I dag med nesten 13 km :D

Her skal jeg prøve å gå til og fra jobb tirsdag og onsdag. Så håper jeg får til det hvis ikke det krasje red skolelevering og mannensarbeids tid :)

Ville gå en tur på over 10 km denne uka også og det slo jeg til å gjorde I dag med nesten 13 km :D
Blir vel tur i dag, torsdag, lørdag og søndag dersom alt går etter planen.
Eller vil det være mye jobbing til og med i morgen

Wow!

Gikk til bailine i dag for kroppsanalyse.

Huska jeg gjorde det for noen år siden. Trodde jeg var på det største da, men der bomma jeg med 13 kg. Så jeg var enda større enn det før da.

Men sånn fra da, til nå hadde jeg gått inn 139 cm totalt.
Og fra fett% 44 til nå, fett% 5.3

:D

Og husk, jeg var egentlig 13 kg tyngre mellom her også. Men de har jeg ikke mål og det på da :( Men gøy å se da!

Tung uke for meg:(
Jobb hver dag og 3 foreldremøter!:eek:
Time på sykehuset og fritidsaktiviter med barn:)

Wow!

Gikk til bailine i dag for kroppsanalyse.

Huska jeg gjorde det for noen år siden. Trodde jeg var på det største da, men der bomma jeg med 13 kg. Så jeg var enda større enn det før da.

Men sånn fra da, til nå hadde jeg gått inn 139 cm totalt.
Og fra fett% 44 til nå, fett% 5.3

:D

Og husk, jeg var egentlig 13 kg tyngre mellom her også. Men de har jeg ikke mål og det på da :( Men gøy å se da!
Så artig å se:D
Sykt resultat!

Så artig å se:D
Sykt resultat!
Takk, men tror gjerne noe er misforstått nå. Normalen til kvinner er mellom 20 til 25% eller noe slikt. Må sende hu dama en mld å spørre gitt. Jo mer jeg googla det, jo verre følte jeg meg plutselig haha :p

Fikk papirer. Men de ser jo bare ut som stort regnestk gitt

Back
Topp