Strålende innsatsHalvveis gjennom programmet på treninga. Juhu. Snart helg!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Strålende innsatsHalvveis gjennom programmet på treninga. Juhu. Snart helg!![]()
Så lenge det ikke er opp så kan man være fornøydVekta stod på stedet hvil denne uka! Jaja, jeg klager ikke. De siste dagene har jeg slurvet med maten.![]()
Grattis med detFikk tid til å måle meg i dag også. Ingen store endringer men gått jevnt litt ned over det hele!!! Det kjennes faktisk godt på klærne.
Så bra daGikk nettop en tur for å få vesla til å sove. Ho nekta å ligge i vogna. Så da ble det bæresele, i 2 km. Litt ekstra trening![]()
Guri, så flink du erFikk meg en 6 km raskt gåtur og 40 min styrke hjemme i kveld. Deilig på fredda'n
Herlig bilde!
Det der vil jeg melde meg på neste år også
Herlig bilde!![]()
Det herligste er at for bare kort tid siden hadde jeg aldri trodd jeg ville klare 13 kmDet der vil jeg melde meg på neste år også![]()
Da er det spesielt moroDet herligste er at for bare kort tid siden hadde jeg aldri trodd jeg ville klare 13 km
Så flott! Gratulerer med gjennomført
Vært en fantastisk tur.Herlig!
Var det en flott tur?
Du er ei flott dameUt fra bildet.
Jeg ser ikke så gal ut lenger?
Så du mener jeg ser helt normal ut, og jeg som trodde jeg var litt galDu er ei flott dame
Og aldri sett gal ut![]()
Hoho, du er sikkert litt gal på din måteSå du mener jeg ser helt normal ut, og jeg som trodde jeg var litt gal![]()
Den var veldig flott.Vært en fantastisk tur.
Hvordan var din?
Bare vært ute på veranda og i hagen viHvordan har søndagen vært? Fått vært ute? Pappa og jeg prøvde å ta med vesla på langtur, men den ble kort da ho nekta å ligge i vogna og det ble tungt i bæresela.