>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Skal ta meg en time nå kjenner jegDa ville jeg ha prioritert litt søvn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ta meg en time nå kjenner jegDa ville jeg ha prioritert litt søvn![]()
Det har du fortjentSkal ta meg en time nå kjenner jeg![]()
Den timen gikk altfor fortDet har du fortjent![]()
da tar du jo bare en time tilDen timen gikk altfor fort![]()
Måtte hente unge på sfo. Liker å hente hu ikke altfor sentda tar du jo bare en time tileller legger deg litt tidligere i kveld
Det blir nok godt. selv skal jeg ta meg en joggetur så fort frøkna er i sengMåtte hente unge på sfo. Liker å hente hu ikke altfor sentEllers skulle jeg gjort det. Men kan legge meg tidligere i dag ja. Satse på 2130 i seng gitt
![]()
Så flinn du erDet blir nok godt. selv skal jeg ta meg en joggetur så fort frøkna er i seng![]()
egentlig er jeg mest glad i trening på dagtid. men i dag har tida gått for fort. Er heldig en 10 dagers tid nå for er hos foreldra mine. så de passer lillemor hele døgnet omtrentSå flinn du erSkulle gjerne gjort sånn på kvelden, men mannen er borte ukedagene. Så får presse alt inn på dagtid når jeg nå er sykemeldt
![]()
Så flott!!!! GRATTIS!!!!!Altså, veide meg i dag. Har gått ned enda mer. Deilige saker. Spent på hva vekta hos mamma og pappa sier i morra da.
For noen år siden når jeg var på mitt største, tok jeg kroppsanalyse for å se hvordan det lå ann.. For å si det sånn, over 50% var rent fett. Husker ikke resten. Men det får jeg nok se på mandag.
Bestilt meg ny kroppsanalyse når når bmi sier normalvektig. Gleder meg litt til å se forskjellen ja !![]()
Naw. Besteforeldretid er jo hellig. Da kan man like gjerne få noe gjort jaegentlig er jeg mest glad i trening på dagtid. men i dag har tida gått for fort. Er heldig en 10 dagers tid nå for er hos foreldra mine. så de passer lillemor hele døgnet omtrent![]()
så spennendeFor noen år siden når jeg var på mitt største, tok jeg kroppsanalyse for å se hvordan det lå ann.. For å si det sånn, over 50% var rent fett. Husker ikke resten. Men det får jeg nok se på mandag.
Bestilt meg ny kroppsanalyse når når bmi sier normalvektig. Gleder meg litt til å se forskjellen ja !![]()
egentlig er jeg mest glad i trening på dagtid. men i dag har tida gått for fort. Er heldig en 10 dagers tid nå for er hos foreldra mine. så de passer lillemor hele døgnet omtrent![]()
Haha, det er jo typiskDen timen gikk altfor fort![]()
Det blir spennendeFor noen år siden når jeg var på mitt største, tok jeg kroppsanalyse for å se hvordan det lå ann.. For å si det sånn, over 50% var rent fett. Husker ikke resten. Men det får jeg nok se på mandag.
Ja. Men nå tar jeg kveld. Jeg klarer såvidt å holde øya oppe. Vil vel si jeg har brukt meg ganske godt i dag daHaha, det er jo typisk![]()
Sov godtJa. Men nå tar jeg kveld. Jeg klarer såvidt å holde øya oppe. Vil vel si jeg har brukt meg ganske godt i dag daNatta alle dere her inne ♡
Ooh, det blir hardt
Skal gi det et forsøk!!