Skravletråd

da tar du jo bare en time til;) eller legger deg litt tidligere i kveld
Måtte hente unge på sfo. Liker å hente hu ikke altfor sent :) Ellers skulle jeg gjort det. Men kan legge meg tidligere i dag ja. Satse på 2130 i seng gitt :p

Måtte hente unge på sfo. Liker å hente hu ikke altfor sent :) Ellers skulle jeg gjort det. Men kan legge meg tidligere i dag ja. Satse på 2130 i seng gitt :p
Det blir nok godt. selv skal jeg ta meg en joggetur så fort frøkna er i seng:)

Det blir nok godt. selv skal jeg ta meg en joggetur så fort frøkna er i seng:)
Så flinn du er :D Skulle gjerne gjort sånn på kvelden, men mannen er borte ukedagene. Så får presse alt inn på dagtid når jeg nå er sykemeldt :)

For noen år siden når jeg var på mitt største, tok jeg kroppsanalyse for å se hvordan det lå ann.. For å si det sånn, over 50% var rent fett. Husker ikke resten. Men det får jeg nok se på mandag.
Bestilt meg ny kroppsanalyse når når bmi sier normalvektig. Gleder meg litt til å se forskjellen ja ! :D

Så flinn du er :D Skulle gjerne gjort sånn på kvelden, men mannen er borte ukedagene. Så får presse alt inn på dagtid når jeg nå er sykemeldt :)
egentlig er jeg mest glad i trening på dagtid. men i dag har tida gått for fort. Er heldig en 10 dagers tid nå for er hos foreldra mine. så de passer lillemor hele døgnet omtrent:P

For noen år siden når jeg var på mitt største, tok jeg kroppsanalyse for å se hvordan det lå ann.. For å si det sånn, over 50% var rent fett. Husker ikke resten. Men det får jeg nok se på mandag.
Bestilt meg ny kroppsanalyse når når bmi sier normalvektig. Gleder meg litt til å se forskjellen ja ! :D

Lykke til!!!
"Rene ord for penga" ta en slik måling!!!

egentlig er jeg mest glad i trening på dagtid. men i dag har tida gått for fort. Er heldig en 10 dagers tid nå for er hos foreldra mine. så de passer lillemor hele døgnet omtrent:P
Naw. Besteforeldretid er jo hellig. Da kan man like gjerne få noe gjort ja :D Heldig ♡

så spennende:) blir artig å se resultatet sikkert.

egentlig er jeg mest glad i trening på dagtid. men i dag har tida gått for fort. Er heldig en 10 dagers tid nå for er hos foreldra mine. så de passer lillemor hele døgnet omtrent:p

Deilig ha barnevakt så ofte man ønsker da. Jeg liker også best å trene på dagtid - mer opplagt og mer å gi. Og så kan man kjenne på god følelsen resten av dagen.

Det blir spennende:D

Yes, ned 0,3 kg. Ikke mye men litt er mer enn ingenting. Var forbredt på "det meste" da ikke den beste uken hverken med mat eller trim.
OG, jeg vil jo dette skal gå jevnt og sakte ned og inneholde noen utskeielser. Har trua på at det da holder hele veien.

Back
Topp