Det har du all grunn til å væreTusen takk, føles veldig deilig
Er ganske fornøyd med meg selv nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har du all grunn til å væreTusen takk, føles veldig deilig
Er ganske fornøyd med meg selv nå
Det er ufattelig unødvendig og demotiverendeÆsj da. Er så kjedelig å måtte gå ned de samme kg gang på gang![]()
Håper det vil gå bedre med deg når du er tilbake på jobb.Det har du all grunn til å være![]()
Heier på deg søta.Det er ufattelig unødvendig og demotiverende
Men i morgen starter min ekstrem uke med trening hver dag og et sunt kostholdsatser på knallresultat neste fredag
![]()
Ja den var litt kjipHåper det vil gå bedre med deg når du er tilbake på jobb.
Ble litt trist når jeg så din oppdatering![]()
Takk for detHeier på deg søta.
Dette klarer du.
Tipper -1,1 kg neste uke
Så spreke dere erDa var vi hjemme. Svette og fæle. Dreit i treningsstudio i dag. Blå himmel og opp Preikestolen. Dattera mi på 10 år ble med for første gang opp. 9.6 km senere og jeg tror hu angrer litt ogsåBle litt langt visstnok haha.
Hadde en kvikklunsj på deling på toppen da. Men den fortjente vi jammen syns jeg.![]()
Takk. Veldig fornøyd. Har sagt til hu vi skal gå den en dag. Og nå er den jommen gått!Så spreke dere er![]()
Godt dere unngikk turistgjengene!Takk. Veldig fornøyd. Har sagt til hu vi skal gå den en dag. Og nå er den jommen gått!Digg. Lenge til neste gang nå jeg går den
Er jo kaos snart å gå der. Turister og køgåing. Vi kom før det i dag
![]()
Det bør duGodt dere unngikk turistgjengene!
Aldri gått der selv, har veldig lyst![]()
Det er jo ingenting ;-)Jada....her rykker vi tilbake til start
+0,7 kg på to uker...
Vi satser på det. Jeg skal veie meg søndag kveld etter min super uke. Hvis ikke det har gitt resultater får jeg heller bare være feitDet er ufattelig unødvendig og demotiverende
Men i morgen starter min ekstrem uke med trening hver dag og et sunt kostholdsatser på knallresultat neste fredag
![]()
Sprekt!Da var vi hjemme. Svette og fæle. Dreit i treningsstudio i dag. Blå himmel og opp Preikestolen. Dattera mi på 10 år ble med for første gang opp. 9.6 km senere og jeg tror hu angrer litt ogsåBle litt langt visstnok haha.
Hadde en kvikklunsj på deling på toppen da. Men den fortjente vi jammen syns jeg.![]()
Helt fantastisk!!Det bør duEr en flott tur. Litt hard da. De har bygd mye av stien om til steintrapper. Fint det. Men vondt i beina i slutten gitt
Men utsikten derimot
![]()
Stor forskjell på morgen og kveldsvekt vet duDet er jo ingenting ;-)
Jeg har gått opp nesten 2 kg jeg :-o
Men det var veiing i går kveld da... Glemte i morges...
Haha, tipper du får et supert resultat jegVi satser på det. Jeg skal veie meg søndag kveld etter min super uke. Hvis ikke det har gitt resultater får jeg heller bare være feit![]()
Får veie i morgen ;-)Stor forskjell på morgen og kveldsvekt vet dusikkert ikke såå galt!
Det syns jeg du skal gjøre.Får veie i morgen ;-)
Nja....røyk på ett pizza stykke, men ingen dessertHaha, tipper du får et supert resultat jeg
Gikk det bra på jentekvelden også?