Skravletråd

Yeah! Klarte å multiquote på mobil! :P

Jeg er egentlig ikke så veldig glad i softis og is generelt, så synes ikke det er spesielt vanskelig å stå i mot akkurat det, men jeg unner meg en is innimellom på sommeren likevel. Det er mye verre å stå imot sjokolade for min del ;) Sliter med sjokoladesuget nesten daglig...
Var ikke du også på lavkarbo?
Den mørke sukkerfrie sjokoladen på Rema inneholder riktignok 49 g karbo per 100 g, med 47 av dem er sukkeralkoholer og de påvirker ikke blodsukkeret og telles ikke.
Har alltid et par slike plater liggende i tilfelle det blir for ille

Var ikke du også på lavkarbo?
Den mørke sukkerfrie sjokoladen på Rema inneholder riktignok 49 g karbo per 100 g, med 47 av dem er sukkeralkoholer og de påvirker ikke blodsukkeret og telles ikke.
Har alltid et par slike plater liggende i tilfelle det blir for ille
Nei, er ikke på lavkarbo ;) Kjører mer Grete Roede stil her, alt er i utgangspunktet lov, men i moderate mengder og prøver å ta mest mulig sunne valg.

Hmmm... Må prøve den sjokoladen på Rema. Er den god?

Ble en snikveiing her i dag også :rolleyes: Ned 1,4 kg siden mandag, jeg er litt i sjokk egentlig! Registrerer ingenting nå da, siden det er mandagen som er min offisielle veiedag og jeg har ved tidligere snikveiinger ofte gått litt opp igjen til mandagen :p Skal prøve å ikke ta helt av i helga, så blir kanskje resultatet greit på mandag også. Forrige helg ble det litt vel mye kos...

Ble en snikveiing her i dag også :rolleyes: Ned 1,4 kg siden mandag, jeg er litt i sjokk egentlig! Registrerer ingenting nå da, siden det er mandagen som er min offisielle veiedag og jeg har ved tidligere snikveiinger ofte gått litt opp igjen til mandagen :p Skal prøve å ikke ta helt av i helga, så blir kanskje resultatet greit på mandag også. Forrige helg ble det litt vel mye kos...
Oi, det lover godt for mandagens veiing!!:D

Back
Topp