Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var ikke du også på lavkarbo?Jeg er egentlig ikke så veldig glad i softis og is generelt, så synes ikke det er spesielt vanskelig å stå i mot akkurat det, men jeg unner meg en is innimellom på sommeren likevel. Det er mye verre å stå imot sjokolade for min delSliter med sjokoladesuget nesten daglig...
Flink du erYeah! Klarte å multiquote på mobil!![]()
Nei, er ikke på lavkarboVar ikke du også på lavkarbo?
Den mørke sukkerfrie sjokoladen på Rema inneholder riktignok 49 g karbo per 100 g, med 47 av dem er sukkeralkoholer og de påvirker ikke blodsukkeret og telles ikke.
Har alltid et par slike plater liggende i tilfelle det blir for ille
Tror ikke jeg tør etter kveldens testveiing...Dere som skal veie dere i morgen, masse lykke til
Jeg syns den er helt greiNei, er ikke på lavkarboKjører mer Grete Roede stil her, alt er i utgangspunktet lov, men i moderate mengder og prøver å ta mest mulig sunne valg.
Hmmm... Må prøve den sjokoladen på Rema. Er den god?
Godt du fikk i deg littDet er det.
Gjorde også at jeg fikk laget meg noe mat.
Orket ikke middag...
Du trykker på innlegget og velger moreTakk
Vet du forresten hvordan man quoter flere innlegg i ett via appen? Får det til på PC, men ikke app... Har iPhone.
Skal ikke du??Dere som skal veie dere i morgen, masse lykke til
Yippi, så flink du erYeah! Klarte å multiquote på mobil!![]()
Flink du er![]()
Ja, ikke sant! Må jo juble over de små tingene i livetYippi, så flink du er![]()
Viktig å gledes over de små ting ogsåJa, ikke sant! Må jo juble over de små tingene i livet![]()
Oi, det lover godt for mandagens veiing!!Ble en snikveiing her i dag ogsåNed 1,4 kg siden mandag, jeg er litt i sjokk egentlig! Registrerer ingenting nå da, siden det er mandagen som er min offisielle veiedag og jeg har ved tidligere snikveiinger ofte gått litt opp igjen til mandagen
Skal prøve å ikke ta helt av i helga, så blir kanskje resultatet greit på mandag også. Forrige helg ble det litt vel mye kos...
Bra jobbaNed 0,6 kg![]()
Hmmm... Må bare holde litt fokus i helga også. Det er jeg ikke alltid like god tilOi, det lover godt for mandagens veiing!!![]()
Får teste den ut. Jeg er litt kresen på sjokolade, så er ikke alt som er godt nok herJeg syns den er helt grei
Det er jo flottNed 0,6 kg![]()
Prøve å begrense seg litt om man kanHmmm... Må bare holde litt fokus i helga også. Det er jeg ikke alltid like god til![]()