Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er braBle en snikveiing her i dag ogsåNed 1,4 kg siden mandag, jeg er litt i sjokk egentlig! Registrerer ingenting nå da, siden det er mandagen som er min offisielle veiedag og jeg har ved tidligere snikveiinger ofte gått litt opp igjen til mandagen
Skal prøve å ikke ta helt av i helga, så blir kanskje resultatet greit på mandag også. Forrige helg ble det litt vel mye kos...
Du har jo hatt ferie, så da er det lov å skeie ut littJada....her rykker vi tilbake til start
+0,7 kg på to uker...
Det er ikke mye da! En litt streng uke så er du på riktig spor igjenJada....her rykker vi tilbake til start
+0,7 kg på to uker...
takk!Bra jobba![]()
Ja, ble litt mer motivert nåDet er jo flott![]()
Oi så herlig!Jeg begynte på jobb for 3 uker siden, etter en laaang permisjon, og jeg har en virkelig fin arbeidsplass![]()
Vis vedlegget 186270
Takk, nå er det bare å være streng framoverDu har jo hatt ferie, så da er det lov å skeie ut littFullt fokus framover, så går det bedre etterhvert skal du se!
Får satse på detDet er ikke mye da! En litt streng uke så er du på riktig spor igjen![]()
Wow, så utrolig bra!!Ok, det er to ting jeg har vært nervøs for.
1. Veiingen etter ferien
2. 95,x, pleier alltid å sprekke der.
1. Det hadde jeg ingen grunn til
2. Den hopper vi glatt over
Vekten viste 94,6 kg i dag , -1,5 kg på 2 uker![]()
Han kom tilbake med migrenen.Wow, så utrolig bra!!
Da er du over terskelen, bare å stå på videre!!
Dette må være Hr. Motivasjon vel!!?![]()
Det går nok kjempe fint!Han kom tilbake med migrenen.
Er bare å fortsette ja.
Neste milepæl er under 90 innen 2. september, det tror jeg vil gå glatt
Tusen takk, føles veldig deiligDet går nok kjempe fint!
Er det ikke deilig??
Kjenner jeg er veldig stolt av deg altså![]()
Æsj da. Er så kjedelig å måtte gå ned de samme kg gang på gangJada....her rykker vi tilbake til start
+0,7 kg på to uker...
Ikke vanskelig å spise sunt derJeg begynte på jobb for 3 uker siden, etter en laaang permisjon, og jeg har en virkelig fin arbeidsplass![]()
Vis vedlegget 186270
Wow super imponerende! Da er det bare å stå på videreOk, det er to ting jeg har vært nervøs for.
1. Veiingen etter ferien
Så flink du er! Det er jo kjempebraOk, det er to ting jeg har vært nervøs for.
1. Veiingen etter ferien
Nei, de serverer sunne og gode alternativer til lunsj også, så jeg er heldig. I dag var det ørret til lunsj. Sjokoladekake til dessert også da, så ikke like sunt, men det er kun på fredagen vi får dessertIkke vanskelig å spise sunt der![]()
Spesielt siden jeg var sikker på at jeg hadde gått oppSå flink du er! Det er jo kjempebra![]()