Kast den etter hanMannen er ondskapsfull.
Han henter en 900 g bøtte med bonboner, setter den foran meg, tar et drops og går!!!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kast den etter hanMannen er ondskapsfull.
Han henter en 900 g bøtte med bonboner, setter den foran meg, tar et drops og går!!!!!!!!!!
Tusen takk, trenger detLike lenge som meg det...
Masse lykke til
Paracet er godt å haNja...
Mer tilbake til der jeg var,
Men nå begynner paracetten å virke
Det er det.Paracet er godt å ha![]()
Ja, det er sånn jeg også tenker.Har man barn, så havner man det en gang i blant, slik er det bare.
Det som er viktig er hvilke valg man tar når man er der og det ikke er for ofte.
Det er som med alt annet, en gang i blant er OK
Så bra!Jippi, tilbake i ketose![]()
TakkFlink du er til å bytte ut mye av det usunne![]()
Brukte å kjøpe mango som belønning før. Må innføre det igjen kanskjeDet ER vanskelig! Jeg sprekker innimellom jeg også, men er blitt mye flinkere enn jeg var før.
Prøv å "belønne" deg selv med noe når du har vært flink, bare ikke godteriFokuser på de små seierne, sånn at du ikke mister motet.
McFlurry lages på softis, og dersom man først skal spise is er softis den snilleste fra et lavkarbo synspunkt.Ja, det er sånn jeg også tenker.
Barna fikk McFlurry til dessert også, da de må få kose seg litt ekstra av og til, de er dessuten veldig slanke, så har ikke vondt av noen ekstra kalorier innimellom. Jeg koste meg med resten av Cola lighten![]()
På iPaden velger du more der man velger quote, og så multiquote og velger de andre innleggene du ønsker å quoteTakk
Vet du forresten hvordan man quoter flere innlegg i ett via appen? Får det til på PC, men ikke app... Har iPhone.
Kommer litt an på hvordan man slanker seg.Brukte å kjøpe mango som belønning før. Må innføre det igjen kanskje
Hvorfor ikke akkurat det?Kommer litt an på hvordan man slanker seg.
Jeg bør ikke spise det
Jeg går på lavkarbo.Hvorfor ikke akkurat det?
Aha, da skjønner jegJeg går på lavkarbo.
Det meste av frukt inneholder mye karbohydrater.
Bær er som regel mye bedre
Det gjør detAha, da skjønner jeg
Finnes god bær også da![]()
Nei, mye karber i frukt. Men for meg er det bedre enn sjokolade liksomKommer litt an på hvordan man slanker seg.
Jeg bør ikke spise det
Jeg er egentlig ikke så veldig glad i softis og is generelt, så synes ikke det er spesielt vanskelig å stå i mot akkurat det, men jeg unner meg en is innimellom på sommeren likevel. Det er mye verre å stå imot sjokolade for min delMcFlurry lages på softis, og dersom man først skal spise is er softis den snilleste fra et lavkarbo synspunkt.
Dersom barna (eller mannen) spiser det kan jeg gjerne unne meg en teskje eller 2.
Bedre å ta litt en gang i blant enn å savne det og gå på en stor smell
Hmm... Skal se om jeg finner ut av detPå iPaden velger du more der man velger quote, og så multiquote og velger de andre innleggene du ønsker å quote
Brukte å kjøpe mango som belønning før. Må innføre det igjen kanskje
Kommer litt an på hvordan man slanker seg.
Jeg bør ikke spise det
Jeg prøver å spise en del frukt, men også bær. I kveld koste jeg meg med en skål med jordbær, bringebær og blåbær med litt kesam på. Mmmm.Jeg går på lavkarbo.
Det meste av frukt inneholder mye karbohydrater.
Bær er som regel mye bedre