Skravletråd

Kjøpte meg ny dongeribukse for et par dager siden, og måtte ned en størrelse siden sist (har en fra før av samme modell) :D Kjekt når vektnedgangen viser igjen på klærne!
Beste følelsen ever :D

Ble bare en gåtur i dag gitt. Musklene er fremdeles så såre. Og jeg vil gjerne fungere på lørdag. Skal ut da. Får danse meg i hel heller :p

Hatt tre uker ferie ja, men ikke vært mye avgårde:)
Er litt nervøs for hvordan ferien vil slå ut her :rolleyes: Håper å klare å holde vekta stabil, men vet jo aldri. Tror det blir vanskelig å gå ned i alle fall. Hadde egentlig håpet i være ferdig med vektnedgangen før ferien, men tviler på det går :p Det går ikke akkurat fort nedover og jeg har ca 3-4 kg til som skal bort. I overkant av 1 kg i uka er nok litt mye å håpe på her!

Skal jobbe tre uker til, så det er en stund til ferie for meg enda.

Last edited:
Er litt nervøs for hvordan ferien vil slå ut her :rolleyes: Håper å klare å holde vekta stabil, men vet jo aldri. Tror det blir vanskelig å gå ned i alle fall. Hadde egentlig håpet i være ferdig med vektnedgangen før ferien, men tviler på det går :p Det går ikke akkurat fort nedover og jeg har ca 3-4 kg til som skal bort. I overkant av 1 kg i uka er nok litt mye å håpe på her!

Skal jobbe tre uker til, så det er en stund til ferie for meg enda.
Håper du får 3 gode nedgangsuker før ferie:D

Tror jeg har beveget meg litt for mye denne ferien.
Har abstinenser.
Sitter her syk og går ut og inn av feber, sist jeg målte hadde jeg 37,8, og "hopper".
Klarer virkelig ikke å sitte stille.
Vurderer seriøst å gå ut og klippe plenen...

Huff! Det er ikke snilt. Sånn er min hver gang jeg skal være flink i uka. Han spiser digg hver dag da...
Min også spiser godteri hver dag... Jeg spiste sjokolade hver dag før, så var ikke bedre enn han da, men kjenner jeg irriterer meg skikkelig på det nå :P

Huff! Det er ikke snilt. Sånn er min hver gang jeg skal være flink i uka. Han spiser digg hver dag da...
Haha uff. Det ER evil det! :eek:
Sånn er min også.... :p

Vi var i Bonbon-land her om dagen og den ble kjøpt der.
Eldste lurte på om han kunne smake på en så mannen hentet den og satte den der etterpå.....
Må bare få flyttet den før paracetten virker og feberen forsvinner

Min også spiser godteri hver dag... Jeg spiste sjokolade hver dag før, så var ikke bedre enn han da, men kjenner jeg irriterer meg skikkelig på det nå :P
Jeg vil så gjerne være flink. Men det hjelper ikke. Jeg er svak:P men hakke spist mye utenom denne uka da.

Back
Topp