>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Beste følelsen everKjøpte meg ny dongeribukse for et par dager siden, og måtte ned en størrelse siden sist (har en fra før av samme modell)Kjekt når vektnedgangen viser igjen på klærne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Beste følelsen everKjøpte meg ny dongeribukse for et par dager siden, og måtte ned en størrelse siden sist (har en fra før av samme modell)Kjekt når vektnedgangen viser igjen på klærne!
Hatt tre uker ferie ja, men ikke vært mye avgårdeDet er enklere i hverdagenHar du også vært på ferie?
Mye enklere hjemmeJeg har 2 uker ferie til, men det går fint å være streng her hjemme![]()
Flink du erAkkurat kommet ut fra 2,5 times joggetur på Leos lekeland. Må hjem å dusje![]()
God bedring til degHehe, høres kjent ut.
Her er det bare sofasitting og pleie min syke kropp
Huff da, god bedringHehe, høres kjent ut.
Gåtur er effektivt det ogsåBle bare en gåtur i dag gitt. Musklene er fremdeles så såre. Og jeg vil gjerne fungere på lørdag. Skal ut da. Får danse meg i hel heller![]()
Er litt nervøs for hvordan ferien vil slå ut herHatt tre uker ferie ja, men ikke vært mye avgårde![]()
Blitt syk? God bedringHehe, høres kjent ut.

Håper du får 3 gode nedgangsuker før ferieEr litt nervøs for hvordan ferien vil slå ut herHåper å klare å holde vekta stabil, men vet jo aldri. Tror det blir vanskelig å gå ned i alle fall. Hadde egentlig håpet i være ferdig med vektnedgangen før ferien, men tviler på det går
Det går ikke akkurat fort nedover og jeg har ca 3-4 kg til som skal bort. I overkant av 1 kg i uka er nok litt mye å håpe på her!
Skal jobbe tre uker til, så det er en stund til ferie for meg enda.
Huff! Det er ikke snilt. Sånn er min hver gang jeg skal være flink i uka. Han spiser digg hver dag da...Mannen er ondskapsfull.
Han henter en 900 g bøtte med bonboner, setter den foran meg, tar et drops og går!!!!!!!!!!
Uff da!Mannen er ondskapsfull.
Han henter en 900 g bøtte med bonboner, setter den foran meg, tar et drops og går!!!!!!!!!!
Min også spiser godteri hver dag... Jeg spiste sjokolade hver dag før, så var ikke bedre enn han da, men kjenner jeg irriterer meg skikkelig på det nåHuff! Det er ikke snilt. Sånn er min hver gang jeg skal være flink i uka. Han spiser digg hver dag da...
Haha uff. Det ER evil det!Mannen er ondskapsfull.
Huff! Det er ikke snilt. Sånn er min hver gang jeg skal være flink i uka. Han spiser digg hver dag da...
Uff da!
Haha uff. Det ER evil det!
Sånn er min også....![]()
Jeg vil så gjerne være flink. Men det hjelper ikke. Jeg er svakMin også spiser godteri hver dag... Jeg spiste sjokolade hver dag før, så var ikke bedre enn han da, men kjenner jeg irriterer meg skikkelig på det nå![]()