Det er riktig holdningKommer nok ikke til å gå så veldig bra i morgen siden vi da er på båten med få alternativer og mange fristelser.
Men etter det er det full kontroll igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er riktig holdningKommer nok ikke til å gå så veldig bra i morgen siden vi da er på båten med få alternativer og mange fristelser.
Men etter det er det full kontroll igjen
Problemet har vært litt dårlig tilgang på riktig mat, og når man først er vært ute og kjøre er det ikke så farlig om man tar litt ekstra.Det er riktig holdningDet gjør ikke noe om det går galt en dag og to og tre, så lenge du ikke gir opp! Vi er alle mennesker og klarer ikke alltid å gjøre det riktige
![]()
Går ikke så bra her heller...De siste 2 dagene har ting gått rett til helvete
Huff da, du som er så flink!De siste 2 dagene har ting gått rett til helvete
Uff daDe siste 2 dagene har ting gått rett til helvete
Yeei, så bra!!Hatt første super strenge dag idag og det har gått som en lek. Bankbank![]()
Bare litt vanskelige forhold til å holde dietten, og når litt går gale har litt mer gått galt...Uff dafor mange fristelser?
Noe sier meg at jeg kommer til å stikke innom vekta HVER kveld nåYeei, så bra!!![]()
Det baller vel ofte på seg når det er vanskelig å gjennomføreBare litt vanskelige forhold til å holde dietten, og når litt går gale har litt mer gått galt...
Haha, det forundrer meg ikkeNoe sier meg at jeg kommer til å stikke innom vekta HVER kveld nå![]()
Aldri så galt at det ikke er godt for noeHar gått en times tur med U nå for å prøve å få han til å sovne
Hehe, stiv og støl?Tror gjerne oppvarming i dag blir bare rolig gåing.... Det gjorde vondt å bare gå opp trappa til 2 etasje jo![]()
![]()
Veldig. Mem fullførte den. Litt lavere hastighet på tredemølla daHehe, stiv og støl?
Det er et godt tegn!
Imponert over degVeldig. Mem fullførte den. Litt lavere hastighet på tredemølla da![]()
Gikk litt bedre når jeg fikk gått i 10 min først. Varmt opp beina da.
Nå er det vektene sin turArma skal være døde i dag liksom. Bra det er hviledag i morgen
![]()
TakkImponert over degstå på!
Trening gir en fantastisk følelseTakkMå bare fullføre rett og slett. Vil ikke utav den gode vanen igjen
For det er jo en veldig god følelse når man fullfører
![]()
30 days shred er ikke å kødde medTrening gir en fantastisk følelse
Jeg har slurvet siste måneden, men endelig kommet igang nå
Jogger og trener 30 days shred hjemme![]()