Skravletråd

Kommer nok ikke til å gå så veldig bra i morgen siden vi da er på båten med få alternativer og mange fristelser.
Men etter det er det full kontroll igjen
Det er riktig holdning ;) Det gjør ikke noe om det går galt en dag og to og tre, så lenge du ikke gir opp! Vi er alle mennesker og klarer ikke alltid å gjøre det riktige :)

Det er riktig holdning ;) Det gjør ikke noe om det går galt en dag og to og tre, så lenge du ikke gir opp! Vi er alle mennesker og klarer ikke alltid å gjøre det riktige :)
Problemet har vært litt dårlig tilgang på riktig mat, og når man først er vært ute og kjøre er det ikke så farlig om man tar litt ekstra.
Har ikke tatt den helt ut da

De siste 2 dagene har ting gått rett til helvete
Huff da, du som er så flink!
Jeg gikk på GR engang og hun som hadde kurset sa noe sånnt som at når man "slanker" seg så går man innimellom på en smell og mange tenker da at nei nå har jeg sprekt så da kan jeg like så godt fortsette å ete..... Men hvis du kjører bil og havner utpå ett jordet, så bråbremser du og prøver å komme deg opp på veien igjen så fort som mulig.
Og det er det man må gjøre når man sprekker også, spist er spist, men stopp nå og kom deg opp på veien igjen:)
Jeg prøver å hente frem dette når jeg sprekker....

Hatt første super strenge dag idag og det har gått som en lek. Bankbank:)

Tror gjerne oppvarming i dag blir bare rolig gåing.... Det gjorde vondt å bare gå opp trappa til 2 etasje jo :o :p

Hehe, stiv og støl?:P
Det er et godt tegn!
Veldig. Mem fullførte den. Litt lavere hastighet på tredemølla da :p
Gikk litt bedre når jeg fikk gått i 10 min først. Varmt opp beina da.

Nå er det vektene sin tur :p Arma skal være døde i dag liksom. Bra det er hviledag i morgen :p

Veldig. Mem fullførte den. Litt lavere hastighet på tredemølla da :p
Gikk litt bedre når jeg fikk gått i 10 min først. Varmt opp beina da.

Nå er det vektene sin tur :p Arma skal være døde i dag liksom. Bra det er hviledag i morgen :p
Imponert over deg:D stå på!

Takk :D Må bare fullføre rett og slett. Vil ikke utav den gode vanen igjen :o For det er jo en veldig god følelse når man fullfører :)
Trening gir en fantastisk følelse:D
Jeg har slurvet siste måneden, men endelig kommet igang nå:)
Jogger og trener 30 days shred hjemme:)

Trening gir en fantastisk følelse:D
Jeg har slurvet siste måneden, men endelig kommet igang nå:)
Jogger og trener 30 days shred hjemme:)
30 days shred er ikke å kødde med :p Tror jeg døde nesten sist jeg prøvde den. Gjerne litt bedre kondis nå da enn da jeg prøvde den :p Men da er vi begge på rett vei igjen ! Nå er det bare å tenke keep up the good work! :D

Back
Topp