Skravletråd

30 days shred er ikke å kødde med :p Tror jeg døde nesten sist jeg prøvde den. Gjerne litt bedre kondis nå da enn da jeg prøvde den :p Men da er vi begge på rett vei igjen ! Nå er det bare å tenke keep up the good work! :D
30 days er ingen lek nei:P jeg har dødd mange ganger!
Nå kan vi ikke gi oss!:D heia, heia!

30 days er ingen lek nei:P jeg har dødd mange ganger!
Nå kan vi ikke gi oss!:D heia, heia!
Følte meg nice når jeg gikk ut nå og traff på 3 venninner som akkurat skulle begynne på sin økt. Mohaha. Hjem å dusje og slappe av. Kos dere liksom :p Hahaha

Heia heia ja! Skrive ned når jeg har tatt en dusj hva jeg har gjort i dag. Armene må få følelsen tilbake. :o

Følte meg nice når jeg gikk ut nå og traff på 3 venninner som akkurat skulle begynne på sin økt. Mohaha. Hjem å dusje og slappe av. Kos dere liksom :p Hahaha

Heia heia ja! Skrive ned når jeg har tatt en dusj hva jeg har gjort i dag. Armene må få følelsen tilbake. :o
Haha, lykke til liksom:P deilig å være ferdig vil jeg tro;)
God bedring til armene:P

Ok. Da gikk dagen slik i dag.

Oppvarming tredemølle
10 min gåing
-20 sek løp, 10 sek pause x8
-30 sek løp, 15 sek pause x8
-40 sek løp, 20 sek pause x8
-1 min løp, 30 sek pause x4
1 min pause mellom hver intervallgruppe.

Benkpress 25 kg 8x3
Butterfly 22.5 kg 8x3
Sittende roing 25 kg 8x3
Back extension 12x3
Bicepcurl med stang 10 kg 10x3
Skuldre 3 kg på hver arm 10x3
Tricep pushdown 15 kg 8x3
Dips 7x2

Roing 500 meter

Strekke ut :)

Oppvarming tredemølle
10 min gåing

Benkpress 25 kg 8x3
Butterfly 22.5 kg 8x3
Sittende roing 25 kg 8x3
Back extension 12x3
Dips 7x2

Roing 500 meter

Super duper flink er du!:D

Oppvarming tredemølle
10 min gåing

Benkpress 25 kg 8x3
Butterfly 22.5 kg 8x3
Sittende roing 25 kg 8x3
Back extension 12x3
Dips 7x2

Roing 500 meter

Bra jobba! Skulle ønske det var meg

Oppvarming tredemølle
10 min gåing

Benkpress 25 kg 8x3
Butterfly 22.5 kg 8x3
Sittende roing 25 kg 8x3
Back extension 12x3
Dips 7x2

Roing 500 meter

Så flink du er :) Går du på treningssenter for å trene, eller har du apparater/vekter hjemme?

Så flink du er :) Går du på treningssenter for å trene, eller har du apparater/vekter hjemme?
Går på treningssenter. De åpna ett nytt i fjor høst. Under halv pris i mnd i forhold til det gamle som er her. Også kan man melde seg ut når man ønsket. Så tenkte jeg fikk prøve det ut i det minste :)

Går på treningssenter. De åpna ett nytt i fjor høst. Under halv pris i mnd i forhold til det gamle som er her. Også kan man melde seg ut når man ønsket. Så tenkte jeg fikk prøve det ut i det minste :)
De som er her er SÅ dyre:( eller, jeg syns hvertfall det er mye å betale nesten 700,- mnd, og man må binde seg for ett år etc...

Det er jo bra :) Skulle vel gått på treningssenter jeg også, for det blir litt lite styrketrening hjemme, men har ikke noe treningssenter i gå/sykle avstand og da er det litt mer tiltak :P Tar meg ikke tid til det...

De som er her er SÅ dyre:( eller, jeg syns hvertfall det er mye å betale nesten 700,- mnd, og man må binde seg for ett år etc...
Wow! Mye ja! Det gamle her tar 450 kr i mnd og binding på 1 år. Pluss innmeldingsavgift...
Det nye tar 198 kr i mnd. Tren når du vil. Er ikke noen åpningstider. Ingen innmeldingsavgift og ingen binding. Kan tom pause abb mens du har ferie og sånt. Om man forhåndsbetaler for 1 år, er det 149 kr i mnd.

700 kr var jommen dyrt altså :o

Alle ansatte fikk en dobbel Daim på jobb her om dagen, av noen som ville godgjøre oss etter innføringen av et nytt datasystem :p Jeg har lagt sjokoladen fint i en skuff her, og nå ligger den der og roper på meg :rolleyes: Skal stå i mot altså, men det er søren ikke lett!

Wow! Mye ja! Det gamle her tar 450 kr i mnd og binding på 1 år. Pluss innmeldingsavgift...
Det nye tar 198 kr i mnd. Tren når du vil. Er ikke noen åpningstider. Ingen innmeldingsavgift og ingen binding. Kan tom pause abb mens du har ferie og sånt. Om man forhåndsbetaler for 1 år, er det 149 kr i mnd.

700 kr var jommen dyrt altså :o
Oi det var jo veldig billig igjen da:)

Alle ansatte fikk en dobbel Daim på jobb her om dagen, av noen som ville godgjøre oss etter innføringen av et nytt datasystem :p Jeg har lagt sjokoladen fint i en skuff her, og nå ligger den der og roper på meg :rolleyes: Skal stå i mot altså, men det er søren ikke lett!
Gi den bort!!:P

No shit når det skjer. Håper viljestyrken holdt :D

Det er jo bra :) Skulle vel gått på treningssenter jeg også, for det blir litt lite styrketrening hjemme, men har ikke noe treningssenter i gå/sykle avstand og da er det litt mer tiltak :P Tar meg ikke tid til det...
Bare fylle opp noen tomflasker med vann og finne øvelser på youtube. Kan få ganske mye utav bare det :)

Jeg kan ta den jeg:D

Tenkte gjerne gå tur. Men kroppen fungerer ikke. Hater å være støl. Føles som influensa i kroppen jo. En lang glovarm dusj og sove litt ekstra tenker jeg. Håper kroppen fungerer igjen til i morgen derimot. Da er det beindag igjen liksom.... :o

Back
Topp