Jeg tror nok det er litt for mye småspising... Men syns jeg trener/mosjonerer godt nok.Har det på samme måte, dessverre. Skyldes det noe du vet, eller mener du at du er flink? Prøv å skrive ned alt noen dager?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror nok det er litt for mye småspising... Men syns jeg trener/mosjonerer godt nok.Har det på samme måte, dessverre. Skyldes det noe du vet, eller mener du at du er flink? Prøv å skrive ned alt noen dager?
Det skulle jeg ønske at jeg gjorde også. Ble bare deprimertJeg hopper over vekta denne fredagen![]()
Du er ikke langt unna 90 daNå trenger jeg en god porsjon oppmuntring.. Jeg går opp i vekt, to uker på radikke mye. Men dog. Jeg som ville under 90 før juli, veier fortsatt 92,5 kg:'(
Jeg vet jeg har gått opp så tør ikkeDet skulle jeg ønske at jeg gjorde også. Ble bare deprimert
Uff, det er ikke noe kjekt når det går feil veiNå trenger jeg en god porsjon oppmuntring.. Jeg går opp i vekt, to uker på radikke mye. Men dog. Jeg som ville under 90 før juli, veier fortsatt 92,5 kg:'(
Så sterk du er da! SuperwomanTrimmen i dag ble å bære en sovesofa alene fra bilen og opp til 2 etasje. Forså å skru den sammen og få den på plass. Altså skru beina på. Resten kunne ikke tas fra hverandreOgså flytte den andre sofaen (ikke sovesofa) over til minste sitt rom.... Ja. Jeg ER sliten nå gitt...
Det skjønner jegJeg hopper over vekta denne fredagen![]()
Det er en god følelse å føle seg slankere enn andre rundt seg, I knowIkke for å være slem mot noen andre, men i forhold til veldig mange andre her på feriesentret føler jeg meg slank![]()
HeheJeg vet jeg har gått opp så tør ikke![]()
Så flott daBle en snik-veiing her i dagNed 0,8 kg siden mandag, så det er jeg strålende fornøyd med
Spørs om vekta viser det samme på mandag etter helga utskeielser da, men håper den fremdeles viser mindre enn på mandag som var i alle fall... Jeg har snik-veid meg et par fredager før også, og da har vekta den påfølgende mandagen enten vært det samme som fredagen eller litt opp, men heldigvis litt ned i forhold til mandagen før
![]()
Oi, det var myeJeg har veid i dag. Ble litt mer ned enn jeg hadde planer om. Skyldes nok litt lite mat de siste dagene. Ble ned 1,5 kg![]()
Nei, dårlige nyheter liker vi ikkeHeheBedre å stikke hodet i sanden da, vi vil jo ikke ha dårlig nyheter på en fredag!
Må bare være litt flink i helga også og ikke ta den helt utSå flott daflinka!
Nei vi må være forsiktige!Må bare være litt flink i helga også og ikke ta den helt ut![]()
Oi, det var mye på en uke! Så flink du erJeg har veid i dag. Ble litt mer ned enn jeg hadde planer om. Skyldes nok litt lite mat de siste dagene. Ble ned 1,5 kg![]()
Skal prøve!Nei vi må være forsiktige!![]()
Oi, det var mye![]()
Det var litt voldsomt på kort tid.Oi, det var mye på en uke! Så flink du erBør vel ikke gå så mye ned hver uke, men innimellom er det greit
![]()
Samme herSkal prøve!![]()