Jeg glemte å veie meg på fredag jeg. :-o
Men jeg tviler på jeg har gått ned noe..
Men jeg tviler på jeg har gått ned noe..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo ikke glemme sånt?Jeg glemte å veie meg på fredag jeg. :-o
Men jeg tviler på jeg har gått ned noe..![]()
Riktig god ferie. Tvitvi med riktige matvalgAndre dag på ferien.
Det gikk ikke så bra med maten på båten, men etter det har det gått helt fint![]()
Det er egentlig ikke så stort problem.Riktig god ferie. Tvitvi med riktige matvalg![]()
Stolt av degAndre dag på ferien.
Det gikk ikke så bra med maten på båten, men etter det har det gått helt fint![]()
Det gjorde jeg ogsåJeg glemte å veie meg på fredag jeg. :-o
Men jeg tviler på jeg har gått ned noe..![]()
Joda gjorde visst detKan jo ikke glemme sånt?![]()
Det er jo super bra!-1,7 kg forrige uke, kan ikke klage på det![]()
Sykt mye på kort tidTakk! I morgen er det seks uker siden jeg startet og har totalt gått ned 10,7 kg på den tiden![]()
Tusen takk, er fornøyd med fremgangen selvSykt mye på kort tid
Veldig bra jobbet!!
Det har du all grunn tilTusen takk, er fornøyd med fremgangen selv![]()
Wow.-1,7 kg forrige uke, kan ikke klage på det![]()
Kjempebra !Takk! I morgen er det seks uker siden jeg startet og har totalt gått ned 10,7 kg på den tiden![]()
Oi, det var mye! Så flink du erTakk! I morgen er det seks uker siden jeg startet og har totalt gått ned 10,7 kg på den tiden![]()
Takk! Ja, det er en del igjen for å si det sånnOi, det var mye! Så flink du erSkal du mye ned?
Men da er du godt i gang i alle fallTakk! Ja, det er en del igjen for å si det sånn![]()
Ja, er glad det går litt fort i begynnelsen så motivasjonen ikke svekkes, men jeg vet det kommer til å bli hardere etter hvert. Takk for detMen da er du godt i gang i alle fallLykke til!