Veldig bra!Takk! I morgen er det seks uker siden jeg startet og har totalt gått ned 10,7 kg på den tiden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig bra!Takk! I morgen er det seks uker siden jeg startet og har totalt gått ned 10,7 kg på den tiden![]()
Bra det daJa hvor ble det av trim trådene
På tirsdag jogget jeg rolig en uke og holdt på å dø!!!
I går rocket jeg på Ullevål 3,5 time
I dag har jeg hatt minste hjemme fra bhgn for han virket ikke så pigg, og da ble det 1,5t trilletur![]()
Veldig bra!!!!!Bra det da
Hvordan var konserten?
Det kan jeg tenke megVeldig bra!!!!!
God følelse det daIkke for å være slem mot noen andre, men i forhold til veldig mange andre her på feriesentret føler jeg meg slank![]()
Har bare sett at det er veldig mange ekstremt overvektige herGod følelse det da![]()
Skal prøve å huske det. Er skummelt redd for at det er stillstand på vekta.Da var det fredag igjen i morgen. Flere som skal veie seg eller er det feriemodus?![]()
Er ikke bra det heller da:/Har bare sett at det er veldig mange ekstremt overvektige her
Håper du får et godt resultat daSkal prøve å huske det. Er skummelt redd for at det er stillstand på vekta.
Ikke i det hele tattEr ikke bra det heller da:/
Har det på samme måte, dessverre. Skyldes det noe du vet, eller mener du at du er flink? Prøv å skrive ned alt noen dager?Nå trenger jeg en god porsjon oppmuntring.. Jeg går opp i vekt, to uker på radikke mye. Men dog. Jeg som ville under 90 før juli, veier fortsatt 92,5 kg:'(
Oi, du er sterk!Trimmen i dag ble å bære en sovesofa alene fra bilen og opp til 2 etasje. Forså å skru den sammen og få den på plass. Altså skru beina på. Resten kunne ikke tas fra hverandreOgså flytte den andre sofaen (ikke sovesofa) over til minste sitt rom.... Ja. Jeg ER sliten nå gitt...
Flink du har vært daJa hvor ble det av trim trådene
På tirsdag jogget jeg rolig en uke og holdt på å dø!!!
I går rocket jeg på Ullevål 3,5 time
I dag har jeg hatt minste hjemme fra bhgn for han virket ikke så pigg, og da ble det 1,5t trilletur![]()
Jeg hopper over vekta denne fredagenDa var det fredag igjen i morgen. Flere som skal veie seg eller er det feriemodus?![]()
Hehe, det er en deilig følelse!Ikke for å være slem mot noen andre, men i forhold til veldig mange andre her på feriesentret føler jeg meg slank![]()