• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Har det på samme måte, dessverre. Skyldes det noe du vet, eller mener du at du er flink? Prøv å skrive ned alt noen dager?
Jeg tror nok det er litt for mye småspising... Men syns jeg trener/mosjonerer godt nok.

Nå trenger jeg en god porsjon oppmuntring.. Jeg går opp i vekt, to uker på rad:( ikke mye. Men dog. Jeg som ville under 90 før juli, veier fortsatt 92,5 kg:'(
Du er ikke langt unna 90 da:) men skjønner godt frustrasjon din..
Krysser fingre for neste uke:)

;)
Nå trenger jeg en god porsjon oppmuntring.. Jeg går opp i vekt, to uker på rad:( ikke mye. Men dog. Jeg som ville under 90 før juli, veier fortsatt 92,5 kg:'(
Uff, det er ikke noe kjekt når det går feil vei :( Har du prøvd Lifesum-appen? Jeg brukte den de første 1-2 månedene og logget da alt jeg spiste og all trening. Jeg syntes det hjalp veldig i forhold til det å bli mer bevisst på hva jeg puttet i meg og hvor aktiv jeg var. Nå føler jeg at jeg har mer kontroll på hva jeg kan spise, så logger ikke alt lenger, men det kan virkelig anbefales å prøve det en periode. Det er selvsagt litt styr, men verdt det når vekta begynner å gå riktig vei ;)

Ble en snik-veiing her i dag :rolleyes: Ned 0,8 kg siden mandag, så det er jeg strålende fornøyd med :D Spørs om vekta viser det samme på mandag etter helga utskeielser da, men håper den fremdeles viser mindre enn på mandag som var i alle fall... Jeg har snik-veid meg et par fredager før også, og da har vekta den påfølgende mandagen enten vært det samme som fredagen eller litt opp, men heldigvis litt ned i forhold til mandagen før :p

Jeg har veid i dag. Ble litt mer ned enn jeg hadde planer om. Skyldes nok litt lite mat de siste dagene. Ble ned 1,5 kg :)

Trimmen i dag ble å bære en sovesofa alene fra bilen og opp til 2 etasje. Forså å skru den sammen og få den på plass. Altså skru beina på. Resten kunne ikke tas fra hverandre :eek: Også flytte den andre sofaen (ikke sovesofa) over til minste sitt rom.... Ja. Jeg ER sliten nå gitt...
Så sterk du er da! Superwoman :cool:

Ikke for å være slem mot noen andre, men i forhold til veldig mange andre her på feriesentret føler jeg meg slank :p
Det er en god følelse å føle seg slankere enn andre rundt seg, I know :p Føler meg også litt slem når jeg tenker slik, da de andre sikkert ikke har det helt bra med seg selv og vekta de heller, men det er menneskelig å tenke sånn...

Ble en snik-veiing her i dag :rolleyes: Ned 0,8 kg siden mandag, så det er jeg strålende fornøyd med :D Spørs om vekta viser det samme på mandag etter helga utskeielser da, men håper den fremdeles viser mindre enn på mandag som var i alle fall... Jeg har snik-veid meg et par fredager før også, og da har vekta den påfølgende mandagen enten vært det samme som fredagen eller litt opp, men heldigvis litt ned i forhold til mandagen før :p
Så flott da:D flinka!

Jeg har veid i dag. Ble litt mer ned enn jeg hadde planer om. Skyldes nok litt lite mat de siste dagene. Ble ned 1,5 kg :)
Oi, det var mye på en uke! Så flink du er :) Bør vel ikke gå så mye ned hver uke, men innimellom er det greit ;)

Back
Topp