Skravletråd

Merkelig dette her.
Når jeg går i butikken til vanlig syns jeg lukten av bakevarene er så fristende, har så lyst på, men kan ikke.
I dag skal jeg ha en kontrollert sprekk, må ut av ketose før kvelden siden jeg skal drikke litt om man tåler ganske mye mindre når man er i ketose.
Er i butikken, går forbi disse bakevarene og har rett og slett ikke lyst på...
Kjempetypisk! :O Kroppen altså!

Sjekket ut av hotellet nå og ferdig med sprekken.
Krysser at for at skaden ikke er for stor.
På vei til å hente de yngste nå

Seriøst! 99 cm rundt midja (målt ved navelen)... Og jeg som var under 80 før svangerskapet. Noe må skje nå! Hvordan går det med dere andre ?

Usj... Klarer ikke store bitene med mat. Tvinger meg selv. Er ikke frisk. Hodepine og ondt i leddene... :o Får i meg noe mat hver 3 time da og mye væske. Men ikke supermye akkurat. Begynte i natt da. Satser på en natt til med søvn fikser biffen...

Seriøst! 99 cm rundt midja (målt ved navelen)... Og jeg som var under 80 før svangerskapet. Noe må skje nå! Hvordan går det med dere andre ?
Blitt litt sjokolade og potetgull nå i helga, men klar igjen i morgen:P

Blitt litt sjokolade og potetgull nå i helga, men klar igjen i morgen:P

Usj... Klarer ikke store bitene med mat. Tvinger meg selv. Er ikke frisk. Hodepine og ondt i leddene... :o Får i meg noe mat hver 3 time da og mye væske. Men ikke supermye akkurat. Begynte i natt da. Satser på en natt til med søvn fikser biffen...
Huff da:( masse god bedring!

Back
Topp