Huff daJa, jeg har allerede testet det ut. Ingen suksess![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff daJa, jeg har allerede testet det ut. Ingen suksess![]()
Det var samme sist også, men det hadde jeg helt glemtHuff damen da vet du det!
Man kan jo ikke huske altDet var samme sist også, men det hadde jeg helt glemt![]()
Heldigvis! I mine glansdager ble jeg jo aldri støl.Haha, føles motsatt ut ja
Godt det ikke er langvarig![]()
Ikke jeg hellerHeldigvis! I mine glansdager ble jeg jo aldri støl.
Kjempetypisk! :O Kroppen altså!Merkelig dette her.
Når jeg går i butikken til vanlig syns jeg lukten av bakevarene er så fristende, har så lyst på, men kan ikke.
I dag skal jeg ha en kontrollert sprekk, må ut av ketose før kvelden siden jeg skal drikke litt om man tåler ganske mye mindre når man er i ketose.
Er i butikken, går forbi disse bakevarene og har rett og slett ikke lyst på...
Ja, merker det begynner å tære på nå ja!Ikke jeg heller
Men nå er jeg bare gammel![]()
Var vel det lureste det jaMan kan jo ikke huske alt
Turte aldri teste det jeg..
Håper du har koset degSjekket ut av hotellet nå og ferdig med sprekken.
Krysser at for at skaden ikke er for stor.
På vei til å hente de yngste nå
Har kost oss veldig myeHåper du har koset deg
Vel fortjent!
Det går nok fintSjekket ut av hotellet nå og ferdig med sprekken.
Krysser at for at skaden ikke er for stor.
På vei til å hente de yngste nå
Blitt litt sjokolade og potetgull nå i helga, men klar igjen i morgenSeriøst! 99 cm rundt midja (målt ved navelen)... Og jeg som var under 80 før svangerskapet. Noe må skje nå! Hvordan går det med dere andre ?
Blitt litt sjokolade og potetgull nå i helga, men klar igjen i morgenSeriøst! 99 cm rundt midja (målt ved navelen)... Og jeg som var under 80 før svangerskapet. Noe må skje nå! Hvordan går det med dere andre ?
Huff daUsj... Klarer ikke store bitene med mat. Tvinger meg selv. Er ikke frisk. Hodepine og ondt i leddene...Får i meg noe mat hver 3 time da og mye væske. Men ikke supermye akkurat. Begynte i natt da. Satser på en natt til med søvn fikser biffen...
TakkHuff damasse god bedring!
Ikke optimalt være-syk-vær neiTakkHater å føle meg dårlig. Spesielt når det er 30 grader ute liksom
![]()
Det er lov i helgaBlitt litt sjokolade og potetgull nå i helga, men klar igjen i morgen![]()