Skravletråd

Det gikk jo fort.
Fikk positiv stikk nå, så da er jeg i ketose igjen :)
Trodde jeg ville få det tidligst i morgen kveld.

Bare synd mye av søtsuget har kommet tilbake

Usj... Klarer ikke store bitene med mat. Tvinger meg selv. Er ikke frisk. Hodepine og ondt i leddene... :o Får i meg noe mat hver 3 time da og mye væske. Men ikke supermye akkurat. Begynte i natt da. Satser på en natt til med søvn fikser biffen...
Håper du blir fort frisk igjen. God bedring :)

Seriøst! 99 cm rundt midja (målt ved navelen)... Og jeg som var under 80 før svangerskapet. Noe må skje nå! Hvordan går det med dere andre ?
Har gått veldig bra i helga. Har holdt meg til frukt og smoothie :)
Håper det gir resultater til uka.

Seriøst! 99 cm rundt midja (målt ved navelen)... Og jeg som var under 80 før svangerskapet. Noe må skje nå! Hvordan går det med dere andre ?
Fullstendig snopesprekk i helga. Positive: vi har ingenting mer snop i skapet (som jeg liker iallefall). :p

Oi, så flink! Det skal jeg også klare til helga!
Det gikk overraskende bra, til tross for at godisskåla sto rett foran nesa mi:p

Håper du blir fort frisk igjen. God bedring :)
Tusen takk :)
Kan skjønne det.
Frøkna her lå med 40 i feber onsdag og torsdag når det var fryktelig varmt her...
Uff. Det syns jeg er enda verre. Jeg vil mye heller være syk enn å se på barna være syke. Minste her var hjemme torsdag hun også. Våkna med stiv nakke og bare gråt da. Var helt forferdelig. Tok å passa hele dagen på hu ikke fikk feber og ble enda verre. Leste meg jo frem om hjernehinnebetennelse jeg så... :( Var btw hos legen også altså som ba meg passe på det da :)

Jeg målte hele 101 cm! da jeg begynte å slanke meg i slutten av mars. Er nå nede i 89 cm, så det er blitt mye bedre, men skal jo helst ned i 80 cm eller mindre :P Det er vanskelig, synes jeg :( Kjedelig at så mye av ekstravekta legger seg rundt midjen :(

Jeg målte hele 101 cm! da jeg begynte å slanke meg i slutten av mars. Er nå nede i 89 cm, så det er blitt mye bedre, men skal jo helst ned i 80 cm eller mindre :P Det er vanskelig, synes jeg :( Kjedelig at så mye av ekstravekta legger seg rundt midjen :(
Flink du har vært.
Tør ikke måle jeg ..

Back
Topp