Det burde absolutt jeg og. Men kostholdet er jo det viktigste. Har tatt 30 day shred i 3 dager nå, it's something!Det hadde vært fint
Må få til litt mer trening også..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det burde absolutt jeg og. Men kostholdet er jo det viktigste. Har tatt 30 day shred i 3 dager nå, it's something!Det hadde vært fint
Må få til litt mer trening også..
Det er jo kjempe braDet burde absolutt jeg og. Men kostholdet er jo det viktigste. Har tatt 30 day shred i 3 dager nå, it's something!
Haha, kjenner det godt jeg og. Trodde trening skulle gjøre en sprekere jeg.Det er jo kjempe bra
Tok den på torsdag jeg, sliter fortsatt med å gå![]()
Jeg tror jeg også veier mer under mensen. Kjipt!
Aha, derfor vekta ikke har flyttet seg denne uka da sikkertAltfor sakte!!
Må sies at jeg fikk mensen igår da...håper det gjør at jeg veier mer enn jeg skalføler meg oppblåst ihvertfall...
Det er jo kjempe bra
Tok den på torsdag jeg, sliter fortsatt med å gå![]()
Tøft i starten jaHaha, kjenner det godt jeg og. Trodde trening skulle gjøre en sprekere jeg.føles ikke sånn akkurat nå.
![]()
Heldigvis en god type smerte.Tøft i starten ja![]()
Kjente jo det etter trx-timen min forrige onsdag.![]()
Det er så typiskMerkelig dette her.
Når jeg går i butikken til vanlig syns jeg lukten av bakevarene er så fristende, har så lyst på, men kan ikke.
I dag skal jeg ha en kontrollert sprekk, må ut av ketose før kvelden siden jeg skal drikke litt om man tåler ganske mye mindre når man er i ketose.
Er i butikken, går forbi disse bakevarene og har rett og slett ikke lyst på...
Haha, føles motsatt ut jaHaha, kjenner det godt jeg og. Trodde trening skulle gjøre en sprekere jeg.føles ikke sånn akkurat nå.
![]()
Vi satser på at det er derforAha, derfor vekta ikke har flyttet seg denne uka da sikkert![]()
Er litt deilig også synes jegTøft i starten ja![]()
Kjente jo det etter trx-timen min forrige onsdag.![]()
Ja, det er heldigvis detSå mye snadder![]()
Det gjør jeg ogsåKrysser fingre for neste uke![]()
Det er veldig godtJa, det er heldigvis det
Godt med smoothie i varmen også![]()
Sånn er jeg også når jeg skal slanke meg littMerkelig dette her.
Når jeg går i butikken til vanlig syns jeg lukten av bakevarene er så fristende, har så lyst på, men kan ikke.
I dag skal jeg ha en kontrollert sprekk, må ut av ketose før kvelden siden jeg skal drikke litt om man tåler ganske mye mindre når man er i ketose.
Er i butikken, går forbi disse bakevarene og har rett og slett ikke lyst på...
Jordbær utgår for min del nå, men jeg får ta igjen når jeg ikke ammer merDet er veldig godt
Jordbær og banan!
Det synes jeg ikkeEr litt deilig også synes jeg![]()
Jordbær er vel greit å holde seg unna jaJordbær utgår for min del nå, men jeg får ta igjen når jeg ikke ammer mer![]()
Men man kjenner man har brukt kroppen og muskler og da har man jo gjort noe riktigDet synes jeg ikke![]()
Særlig ikke når jeg er nødt til å løfte, komme meg ned og opp fra gulvet osv på jobb![]()
Ja, jeg har allerede testet det ut. Ingen suksessJordbær er vel greit å holde seg unna ja![]()