Men det viste ikke jeg.Så bra! Du hadde jo ingenting å frykte![]()
Neste mål er 10 kg innen 1. september.
Det er det 14 uker til.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det viste ikke jeg.Så bra! Du hadde jo ingenting å frykte![]()
Ja fornøyd med det. Og det uten at jeg har kuttet godteri helt også, og fortsatt spist litt potet, pasta, osv. Og i går ble middagen på burger king for å få ettermiddagen til å gå opp.Det var veldig bra.
Gratulerer så mye
Jeg har søndag kveld jegHar alle fredag som veiedag? Tror jeg bytter fra tirsdag til fredag, så uke 21 ble bare en 3-dagers for meg.
Bra jobbaJippi :-D
Da viste vekta 82.2 kg, det er 2 kg ned siden jeg begynte å jobbe med saken for et par uker siden. Men er i grunnen siste uka jeg har vært flink.
Onsdag forrige uke viste vekta 83.3
Det er ett "bra" målMen det viste ikke jeg.
Neste mål er 10 kg innen 1. september.
Det er det 14 uker til.
Jeg har SÅ store svingninger på min vekt i løpet av en uke, så her er det kun veiing til samme tid hver uke. Alt annet blir feil for megNed 2,1 kg siden tirsdag, så her er det noe muffens med vekten.
Legger heller inn vekt neste fredag, siden startvekten min er fra tirsdag denne uken.
OKDet har jeg ikke helt bestemt meg for, men tror det
Her spises det altfor lite. Må skjerpe megFøler med så lite flink i dag
Har alt for mange netter på rad med alt for lite søvn, og er hjemme med sykt barn.
Selv om jeg er på lavkarbo og i teorien kan spise hva jeg vil uten om karbohydrater passer jeg på å ikke overspise.
I dag har jeg små spist alt for mye, ikke noe karbo, bare mye.
Uff, to dager til veieng også...
Veier meg når jeg er hjemme hos mamma.Veier dere dere en gang i uka? Jeg tror nok ikke jeg veier meg før i juni i en gang nå. Står så stilt nå for tiden, og blir bare sur på vekta og meg da. Så heller få litt avstand mellom veiingene for meg![]()
-300 gramHvordan gikk det?
Flott resultatEn uoffisiell måling fra meg i dag da![]()
63,6 kg. Ned 0,5 kg siden mandagFornøyd med det og spent på hva mandagstallet blir
![]()
Du slo meg med 100 gramNed 400g siden forrige fredag! It's something!![]()
Så flink du erKlarte målet for denne uken![]()
Det var da bra det da-300 gram![]()
Gjør det tidvis jeg ogsåHer spises det altfor lite. Må skjerpe meg
Er veldig fornøydSå flink du er