Skravletråd

Hva gjør dere for å holde motivasjonen oppe? Er det noe spesielt som bare MÅ til for at du klarer å fortsette å spise sunt/lite og å trene?

Jeg sliter virkelig med motivasjonen, og selv om det bare er noen dager siden jeg meldte meg inn her, har jeg liksom-slanket meg i alle fall et halvt år nå. Det eneste jeg vil ha er boller, snop og annet søtt :(
Jeg har en bukse jeg ønsker å komme inn i, hengende i garderoben:)

Kjøpte en smil på butikken idag, var så sulten og gammel vane tok overhånd. Men etter to biter hentet jeg meg inn og kastet resten. Klapp for meg:D

Kjøpte en smil på butikken idag, var så sulten og gammel vane tok overhånd. Men etter to biter hentet jeg meg inn og kastet resten. Klapp for meg:D
Wow, det var imponerende!

Jeg har en bukse jeg ønsker å komme inn i, hengende i garderoben:)
Og denne klarer du å fokusere på når du sitter der i sofaen på kvelden og kjenner at magen rumler?

Hva gjør dere for å holde motivasjonen oppe? Er det noe spesielt som bare MÅ til for at du klarer å fortsette å spise sunt/lite og å trene?

Jeg sliter virkelig med motivasjonen, og selv om det bare er noen dager siden jeg meldte meg inn her, har jeg liksom-slanket meg i alle fall et halvt år nå. Det eneste jeg vil ha er boller, snop og annet søtt :(
Sliter også med motivasjonen innimellom, og har hatt noen sprekk til nå (i løpet av 8 uker på slanker'n), men har klart å hente meg inn igjen :P

For å begrense suget, unner jeg meg noe ekstra godt innimellom f.eks på lørdagen. I ukedagene prøver jeg å spise frukt eller grønnsaker når suger kommer, kanskje med litt bringebær-kesam på :) Har også laget meg smoothie noen kvelder.

Hovedmotivasjonen min er å få tilbake en kropp jeg trives med, en kropp jeg selv synes ser ok ut. Slik det er nå, har jeg så mye fett rundt magen at klærne ikke sitter fint på, og tanken på at dette snart blir bedre motiverer meg mye ;) Jeg er dessuten veldig sta, så når jeg virkelig går inn for noe, lykkes jeg vanligvis med det ;)

Har ikke hatt bikini på 15 år tror jeg :oops:
Tror heller ikke jeg kommer til å skaffe meg det med det første heller.
Regner med at det tar litt tid før huden vil strammes opp etter vektnedgang
Uff, bikini er ikke noe favorittplagg her heller, unngår mest mulig å bruke den! Skal til syden i sommer da, så da blir det bikini... Håper jeg har gått inn noen cm til rundt midjen før det :P

Guriland, ikke veldig optimistisk til morgendagens veing merker jeg. Vært hjemme alene hele uka med kolikkbaby. Dagene har gått til byssing. Ikke fått gått noe mer enn to turer, for han har nekta å bli lagt ned stakkar. Jaja. Får ta det igjen neste uke, har slutta med melkeprodukter igjen, så forhåpentligvis er det bedre da. :) skulle prøve å innføre melk igjen i kosten etter mistanke om melkeallergi hos lille, etter å ha holdt meg unna i en god måned. Gikk ikke så bra. :p

Guriland, ikke veldig optimistisk til morgendagens veing merker jeg. Vært hjemme alene hele uka med kolikkbaby. Dagene har gått til byssing. Ikke fått gått noe mer enn to turer, for han har nekta å bli lagt ned stakkar. Jaja. Får ta det igjen neste uke, har slutta med melkeprodukter igjen, så forhåpentligvis er det bedre da. :) skulle prøve å innføre melk igjen i kosten etter mistanke om melkeallergi hos lille, etter å ha holdt meg unna i en god måned. Gikk ikke så bra. :p
Lykke til i morgen da.

Back
Topp