Ja, nei, vet ikke? Jeg er lav. 166cm. Jeg er for såvidt fornøyd, men hoftene og låra plager meg litt fortsatt.
Litt gammelt innlegg, men svarer likevel
Jeg er 165 cm og har som mål å komme ned i 58 kg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, nei, vet ikke? Jeg er lav. 166cm. Jeg er for såvidt fornøyd, men hoftene og låra plager meg litt fortsatt.
Litt gammelt innlegg, men svarer likevel
Jeg er 165 cm og har som mål å komme ned i 58 kgHusk vi kvinner SKAL ha litt fett på hofter og lår, mens mye fett rundt magen er usunt. Om det bare er hoftene og låra som plager deg, så ville jeg prøvd å stramme litt opp med styrkeøvelser som noen andre nevnte her, men at du skal ned i vekt vil jeg ikke tro er nødvendig nå
![]()
Så bra at du ser på deg selv med nye øyneDu har sikkert rett.Har tenkt mye på hva som er blitt sagt her og har sett på meg selv i speilet med litt nye øyne. Jeg er faktisk tynn nok! Gikk plutselig ned fra 56,6kg til 54,9kg siden lørdag til igår... Har slitt med dårlig matlyst og spiste minimalt igår spesielt. :/ Føler meg bedre idag, så skal prøve å spise mer. Er oppe i 55,3 idag etter chips, brus og sjokolade sent igår mens jeg så Game of Thrones.
Men herregud, så dvask kroppen er.![]()
Så bra at du ser på deg selv med nye øyneLitt styrketrening, så skal du se at du blir mindre dvask også etterhvert
Er rimelig dvask her også, og ikke kjempeflink med styrketreningen, men jobber med det
![]()
Takk.Er imponert over dere her inne som klarer å leve på lavkarboEr rimelig sikker på at jeg ikke hadde klart det, selv om jeg vet det er effektivt i forhold til vektnedgang.
Jeg elsker brød, pasta, poteter, ris, frukt og mye annet som inneholder karbohydrater, så for meg hadde det vært vanskeligTakk.
Syns egentlig ikke det er så vanskelig.
Kjedelig! Har det sånn innimellom jeg også, og da prøver jeg å fokusere på det jeg har oppnådd til nå og overbevise meg selv om å ta meg sammen slik at jeg ikke har slitt i dagevis/ukevis til ingen nytteIngen god dag i dag.
Motivasjonen har dratt på ferie
Vet jo det.Kjedelig! Har det sånn innimellom jeg også, og da prøver jeg å fokusere på det jeg har oppnådd til nå og overbevise meg selv om å ta meg sammen slik at jeg ikke har slitt i dagevis/ukevis til ingen nytte![]()
Ser veldig godt ut.
Krysser fingre for en kort ferieIngen god dag i dag.
Motivasjonen har dratt på ferie
Nå ble jeg sulten
Min motivasjon er speilet og klærHva gjør dere for å holde motivasjonen oppe? Er det noe spesielt som bare MÅ til for at du klarer å fortsette å spise sunt/lite og å trene?
Jeg sliter virkelig med motivasjonen, og selv om det bare er noen dager siden jeg meldte meg inn her, har jeg liksom-slanket meg i alle fall et halvt år nå. Det eneste jeg vil ha er boller, snop og annet søtt![]()
Klær, ja, det er en fin motivasjon....Min motivasjon er speilet og klær
Jeg vil ha nye klær og ønsker at de skal sitte perfektdet holder for meg...
Jeg er en sta person som sjelden gir opp![]()
Min motivasjon er speilet og klær
Jeg vil ha nye klær og ønsker at de skal sitte perfektdet holder for meg...
Jeg er en sta person som sjelden gir opp![]()
Har ikke hatt bikini på 15 år tror jegKlær, ja! Det kan jeg prøve å tenke på når søtsuget slår inn. Og bikinien![]()
Det er en av de besteKlær, ja, det er en fin motivasjon....