Tvi tviDa har jeg meldt meg på trx på treningssenteret i morgen formiddag ;-)
Ikke trent på over ett år, så det kan bli spennende![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tvi tviDa har jeg meldt meg på trx på treningssenteret i morgen formiddag ;-)
Ikke trent på over ett år, så det kan bli spennende![]()
Så flink du har værtPhu, ferdig med over en times trening! Jeg er helt ferdig
Vis vedlegget 179008
Vis vedlegget 179009
Vis vedlegget 179010
Vis vedlegget 179011
Vis vedlegget 179012
Takk. Jeg satt en halvtime i garderoben og mannen meg opp til å komme meg til bilen og hjemSå flink du har vært
Det skjønner jeg godt du bleTakk. Jeg satt en halvtime i garderoben og mannen meg opp til å komme meg til bilen og hjem
Nå har jeg tatt ut av oppvaskmaskina og lagd meg mat. Ble sulten av den økta. Dusj etterpå.
Barna først jaMåtte flytte timen til neste uke, storebror fikk legetime på samme tid som jeg skulle vært hos Osteopaten.. Men han er så tett, så han må gå foran meg føler jeg
Flinke Klatremusa vårPhu, ferdig med over en times trening! Jeg er helt ferdig![]()
Vis vedlegget 179008
Vis vedlegget 179009
Vis vedlegget 179010
Vis vedlegget 179011
Vis vedlegget 179012
Takk! Trur jeg når målet om null småspising faktisk. Dog er det bare onsdag da. Nok tid å sprekke på*hjelper deg å klappe på skuldra*![]()
Dette går fintTakk! Trur jeg når målet om null småspising faktisk. Dog er det bare onsdag da. Nok tid å sprekke på![]()
Hva har du lov til å småspise da?Føler med så lite flink i dag
Har alt for mange netter på rad med alt for lite søvn, og er hjemme med sykt barn.
Selv om jeg er på lavkarbo og i teorien kan spise hva jeg vil uten om karbohydrater passer jeg på å ikke overspise.
I dag har jeg små spist alt for mye, ikke noe karbo, bare mye.
Uff, to dager til veieng også...
Alt som ikke inneholder karbohydrater, er også det jeg har spist, men har liksom ikke lyst til å overspise.Hva har du lov til å småspise da?![]()
Krysser fingre for ingen skade skjeddAlt som ikke inneholder karbohydrater, er også det jeg har spist, men har liksom ikke lyst til å overspise.
Vært en ostebit her, litt spekemat der osv....
Phu, ferdig med over en times trening! Jeg er helt ferdig![]()
Vis vedlegget 179008
Vis vedlegget 179009
Vis vedlegget 179010
Vis vedlegget 179011
Vis vedlegget 179012
Krysser fingrene for det jeg ogsåKrysser fingre for ingen skade skjedd![]()
Så klart vi gjør!Dette går fint
Vi holder ut ikke sant?
Det går nok braFøler med så lite flink i dag
Har alt for mange netter på rad med alt for lite søvn, og er hjemme med sykt barn.
Selv om jeg er på lavkarbo og i teorien kan spise hva jeg vil uten om karbohydrater passer jeg på å ikke overspise.
I dag har jeg små spist alt for mye, ikke noe karbo, bare mye.
Uff, to dager til veieng også...
Håper det, gruer meg litt til veiingen på fredag morgen..Det går nok bra![]()
Ja jeg var fornøyd med den økta :-DWell done!!!!!